בקשת תוכנה | notepad 8
-
@איציק-דייטש אמר בבקשת תוכנה | notepad 8:
@מישהו12 תשלח לי צילום מסך איך נראה הקובץ
ריבוע לבן כמו כל קובץ שווינדווס לא מזהה
-
@מישהו12 ככה זה נראה אצלי

-
-
@מישהו12 אצלי 10, תביא לי קישור ממך אולי אצלי הוא קלט שאני 10 וזה שונה...
@איציק-דייטש אמר בבקשת תוכנה | notepad 8:
@מישהו12 אצלי 10, תביא לי קישור ממך אולי אצלי הוא קלט שאני 10 וזה שונה...
מהאפליקציה חנות או מהאתר?
-
@איציק-דייטש אמר בבקשת תוכנה | notepad 8:
@מישהו12 אצלי 10, תביא לי קישור ממך אולי אצלי הוא קלט שאני 10 וזה שונה...
מהאפליקציה חנות או מהאתר?
-
@מישהו12 מהחנות
-
-
@מישהו12 אמור להיות אפשרות שיתוף
@איציק-דייטש אמר בבקשת תוכנה | notepad 8:
@מישהו12 אמור להיות אפשרות שיתוף
לא מצאתי אבל זה אתר התוכנה (וחסום לי)
http://www.dandvlimited.com/ -
@איציק-דייטש אמר בבקשת תוכנה | notepad 8:
@מישהו12 אמור להיות אפשרות שיתוף
לא מצאתי אבל זה אתר התוכנה (וחסום לי)
http://www.dandvlimited.com/ -
@איציק-דייטש אמר בבקשת תוכנה | notepad 8:
@מישהו12 אמור להיות אפשרות שיתוף
לא מצאתי אבל זה אתר התוכנה (וחסום לי)
http://www.dandvlimited.com/@מישהו12 אמר בבקשת תוכנה | notepad 8:
@איציק-דייטש אמר בבקשת תוכנה | notepad 8:
@מישהו12 אמור להיות אפשרות שיתוף
לא מצאתי אבל זה אתר התוכנה (וחסום לי)
http://www.dandvlimited.com/גם לי חסום

-
-
-
@מישהו12 לא יודע איך לעזור לך, עשיתי כמיטב יכולתי
אגב מה זה התוכנה הזאת?@איציק-דייטש אמר בבקשת תוכנה | notepad 8:
@מישהו12 לא יודע איך לעזור לך, עשיתי כמיטב יכולתי
אגב מה זה התוכנה הזאת?notepad משודרג.
לא נורא,נסתדר עם ++ -
@איציק-דייטש אמר בבקשת תוכנה | notepad 8:
@מישהו12 לא יודע איך לעזור לך, עשיתי כמיטב יכולתי
אגב מה זה התוכנה הזאת?notepad משודרג.
לא נורא,נסתדר עם ++
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות