בקשת תוכנה | notepad 8
-
@מישהו12 שאני ינסה להוריד מהחנות? אם כן שלח לי קישור ואיך מורידים
@איציק-דייטש אמר בבקשת תוכנה | notepad 8:
@מישהו12 שאני ינסה להוריד מהחנות? אם כן שלח לי קישור ואיך מורידים
לא יודע ניסיתי דרך אפליקציית חנות בוינדווס 8
-
@איציק-דייטש אמר בבקשת תוכנה | notepad 8:
@מישהו12 שאני ינסה להוריד מהחנות? אם כן שלח לי קישור ואיך מורידים
לא יודע ניסיתי דרך אפליקציית חנות בוינדווס 8
-
@איציק-דייטש אמר בבקשת תוכנה | notepad 8:
@מישהו12 שאני ינסה להוריד מהחנות? אם כן שלח לי קישור ואיך מורידים
לא יודע ניסיתי דרך אפליקציית חנות בוינדווס 8
-
@מישהו12 יש'ך קישור?
-
-
-
-
@מישהו12 תשלח לי צילום מסך איך נראה הקובץ
@איציק-דייטש אמר בבקשת תוכנה | notepad 8:
@מישהו12 תשלח לי צילום מסך איך נראה הקובץ
ריבוע לבן כמו כל קובץ שווינדווס לא מזהה
-
@איציק-דייטש אמר בבקשת תוכנה | notepad 8:
@מישהו12 תשלח לי צילום מסך איך נראה הקובץ
ריבוע לבן כמו כל קובץ שווינדווס לא מזהה
-
@מישהו12 ככה זה נראה אצלי

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
