בעיה | שאלה על מדריך רוט ל root jelly star
-
@מאן-דאמר בקשר ל- https://mitmachim.top/topic/79368/מדריך-רוט-ל-root-jelly-star-עם-הרשאות-קריאה-וכתיבה-rw
קודם כל יישר כח על המדריך המוצלח בודאי עזרת פה להרבה מאוד אנשים במכשיר הפופולרי הזה.
יש לי ג'לי סטאר ועשיתי את המדריך הנ"ל ואני לא מצליח לפתוח את הבוטלאודר, אתה יודע מה הסיבה לזה? -
ק קראנץ' ונילה סימן נושא זה כשאלה ב
-
@מאן-דאמר בקשר ל- https://mitmachim.top/topic/79368/מדריך-רוט-ל-root-jelly-star-עם-הרשאות-קריאה-וכתיבה-rw
קודם כל יישר כח על המדריך המוצלח בודאי עזרת פה להרבה מאוד אנשים במכשיר הפופולרי הזה.
יש לי ג'לי סטאר ועשיתי את המדריך הנ"ל ואני לא מצליח לפתוח את הבוטלאודר, אתה יודע מה הסיבה לזה? -
@מאן-דאמר בקשר ל- https://mitmachim.top/topic/79368/מדריך-רוט-ל-root-jelly-star-עם-הרשאות-קריאה-וכתיבה-rw
קודם כל יישר כח על המדריך המוצלח בודאי עזרת פה להרבה מאוד אנשים במכשיר הפופולרי הזה.
יש לי ג'לי סטאר ועשיתי את המדריך הנ"ל ואני לא מצליח לפתוח את הבוטלאודר, אתה יודע מה הסיבה לזה? -
@קראנץ-ונילה
אתה ב-fastboot, fastbootd או recovery?
צריך להיות בבוטלאודר כשאתה מריץ את הפקודה לפתוח את הבוטלאודר.adb reboot bootloaderסליחה על ההקפצה, אני מנסה עכשיו שוב על הג'לי סטאר ואני נתקע בשלב של פתיחת הבוטלאודר
מישהו יודע מה הבעיה? -
סליחה על ההקפצה, אני מנסה עכשיו שוב על הג'לי סטאר ואני נתקע בשלב של פתיחת הבוטלאודר
מישהו יודע מה הבעיה? -
@קראנץ-ונילה זה לא פתיחת בוטלואדר זה צריבת הקבצים
@למה-באתי זאת אומרת שאיפה הבעיה?
-
@למה-באתי זאת אומרת שאיפה הבעיה?
@קראנץ-ונילה שאתה לא פותח בוטלואדר טוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות