בעיה | סוללה מתרוקנת מהר
-
שלום לכולם,
קניתי מכשיר חדש ואני מרגיש שהוא זולל סוללה יותר מהמכשיר הקודם, אשמח אם יש למישהו רעיון לפתרון או אפילו יכול לתת רעיון מה הבעייה עשויה להיות.לדעתי ממה שבדקתי הווצאפ זללן לא קטן כי אני מחובר לקבוצות ששולחות כל הזמן הודעות אז יכול להיות שזה אחת הסיבות, השאלה אם אפשר לפתור את הבאג של ההתראות בלי להעביר את ווצאפ לאפליקצית מערכת.
בנוסף ידוע לי שיש מודל כלשהוא שעוזר בניהול הסוללה שלא יהיה טעינת יתר וכל זה, אשמח לדעת אם הוא רלוונטי גם לf21 ואם משהו יכול לשלוח קישור
-
E efratyyyehuda סימן נושא זה כשאלה ב
-
בניתוח שימוש בסוללה הווצאפ לוקח 24% לעומת 28% שהמסך לוקח, ובניתוח של האפליקציות ווצאפ לוקח 38%.
לא מצליח להעלות תמונה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות