בירור | האם יש כאן בפורום תוכנת קמטסיה פרוצה?
-
האם יש כאן בפורום תוכנת קמטסיה Camtasia לעריכת ווידיאו והקלטת מסך פרוצה?
אשמח למידע!
או שמישהו יוכל להעלות רק פריצה לזה
מאוד מאוד יעזור לי. -
@יחיאאל
כאן בין כל התוכנות
https://mitmachim.top/post/224496 -
-
תודה לכולם!
זה גם פרוץ?
https://mitmachim.top/topic/18372/techsmith-camtasia-studio-v2020-0-12-26479-עריכת-וידאו-צילום-והסרטת-מסך-למערכות-64-ביט-בלבד?_=1738523979161
פשוט התחלתי להוריד את זה. -
תודה לכולם!
זה גם פרוץ?
https://mitmachim.top/topic/18372/techsmith-camtasia-studio-v2020-0-12-26479-עריכת-וידאו-צילום-והסרטת-מסך-למערכות-64-ביט-בלבד?_=1738523979161
פשוט התחלתי להוריד את זה. -
@יחיאאל כן!
@יוסף-אלחנן תודה רבה!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות