התקנת וינדוס 7 בוינדוס 7 סטרטר
-
@אלעזר-חיים איזה קובץ התקנה פותחים במחשב?
@שלמה-ווייס אמר בהתקנת וינדוס 7 בוינדוס 7 סטרטר:
איזה קובץ התקנה פותחים במחשב
אם זה שידרוג אז פותחים במחשב
-
@אלעזר-חיים איזה קובץ התקנה פותחים במחשב?
@שלמה-ווייס תפתח את זה או עם סייר הקבצים
או עם WINRAR ותחלץ -
@שלמה-ווייס אמר בהתקנת וינדוס 7 בוינדוס 7 סטרטר:
איזה קובץ התקנה פותחים במחשב
אם זה שידרוג אז פותחים במחשב
@חיים-כהן-1 נכון אבל לא את הקובץ רק אחרי שהוא צרוב על דיסק אפשר לשדרג אותו
-
@חיים-כהן-1 נכון אבל לא את הקובץ רק אחרי שהוא צרוב על דיסק אפשר לשדרג אותו
@שלמה-ווייס ממש לא
אין צורך שהוא יהיה צרוב על דיסק -
@שלמה-ווייס תפתח את זה או עם סייר הקבצים
או עם WINRAR ותחלץ@bbn אתה מתכוון ל@אלעזר-חיים ?!
-
@אלעזר-חיים אתה משדרג?
או התקנה נקיה?@חיים-כהן-1 נראה לי שזו התקנה ולא שידרוג. בכל אופן למי שיש שדרוג אשמח מאוד לקבל (ל 32 סיביות)
-
@שלמה-ווייס ממש לא
אין צורך שהוא יהיה צרוב על דיסק@חיים-כהן-1 על איזה קובץ מדברים פה?
-
@חיים-כהן-1 על איזה קובץ מדברים פה?
@שלמה-ווייס אם זה עכשיו קובץ ISO אז כמו שכתבתי לך
-
@חיים-כהן-1 נראה לי שזו התקנה ולא שידרוג. בכל אופן למי שיש שדרוג אשמח מאוד לקבל (ל 32 סיביות)
@אלעזר-חיים מדובר בדרך כלל באותו קובץ תלוי איך משתמשים איתו
-
@אלעזר-חיים איזה קובץ הורדת?
@שלמה-ווייס אמר בהתקנת וינדוס 7 בוינדוס 7 סטרטר:
@אלעזר-חיים איזה קובץ הורדת?
-
@שלמה-ווייס אמר בהתקנת וינדוס 7 בוינדוס 7 סטרטר:
@אלעזר-חיים איזה קובץ הורדת?
@אלעזר-חיים יש בזה גם 32 וגם 64 הוא יתן לך לבחור בהתקנה
-
@שלמה-ווייס אמר בהתקנת וינדוס 7 בוינדוס 7 סטרטר:
@אלעזר-חיים איזה קובץ הורדת?
@אלעזר-חיים @bbn הסביר איך לשדרג
-
@שלמה-ווייס אמר בהתקנת וינדוס 7 בוינדוס 7 סטרטר:
@אלעזר-חיים איזה קובץ הורדת?
פוסט זה נמחק! -
את הקובץ הזה וינדוס 7 סטרטר לא קורא, רק 10 קורא אותו, אז פתחתי אותו באמצעות סייר הקבצים במחשב אחר עם וינדוס 10 והעתקתי את הקובץ "setup" וזה מראה לי הודעת שגיאה
-
את הקובץ הזה וינדוס 7 סטרטר לא קורא, רק 10 קורא אותו, אז פתחתי אותו באמצעות סייר הקבצים במחשב אחר עם וינדוס 10 והעתקתי את הקובץ "setup" וזה מראה לי הודעת שגיאה
-
@אלעזר-חיים כי צריך את כל הקבצים ששם
במחשב שלך תפתח את זה עם WINRAR ותחלץ את מה שיש שם לתקיה במחשב ותתקין
אם אין לך WINRAR תוכל להוריד מפה@bbn הוא גם לא נותן לי להתקין ווינרר.
-
@bbn הוא גם לא נותן לי להתקין ווינרר.
@אלעזר-חיים תתקין ZIP7
-
@bbn הוא גם לא נותן לי להתקין ווינרר.
@אלעזר-חיים אמר בהתקנת וינדוס 7 בוינדוס 7 סטרטר:
@bbn הוא גם לא נותן לי להתקין ווינרר.
למה לא נותן , מה כתוב ?
המחשב שלך 32 ?
אם כן אז תתקין את זה הקובץ הקודם היה ל64 -
@אלעזר-חיים אמר בהתקנת וינדוס 7 בוינדוס 7 סטרטר:
@bbn הוא גם לא נותן לי להתקין ווינרר.
למה לא נותן , מה כתוב ?
המחשב שלך 32 ?
אם כן אז תתקין את זה הקובץ הקודם היה ל64@bbn תודה רבה !
ממש עזרת לי!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות