בירור | קריאת מונה
-
@שימי-1 הראשונה היא הצריכה השניה העלות לקוטג'
משתמע מהתמונה השניה שאפשר לעדכן שמה את המחיר
וכנראה אמור להיות מסך שיציג עלות@משחזר-מידע כתב בבירור | קריאת מונה:
משתמע מהתמונה השניה שאפשר לעדכן שמה את המחיר
וכנראה אמור להיות מסך שיציג עלותאכן כן בלחיצה ארוכה על SET
-
@שימי-1 הראשונה היא הצריכה השניה העלות לקוטג'
משתמע מהתמונה השניה שאפשר לעדכן שמה את המחיר
וכנראה אמור להיות מסך שיציג עלות@משחזר-מידע כלומר צרכו 3295 קוט"ש? לפי מה שמחובר שם זה לגמרי לא הגיוני.
-
@משחזר-מידע כלומר צרכו 3295 קוט"ש? לפי מה שמחובר שם זה לגמרי לא הגיוני.
@שימי-1
למה לא הגיוני- מי אומר שזה היה מאופס בהתחלה
- כל עוד שלא תגלה לנו מה מחובר איך נדע
- מי אומר שזה לא חובר גם למשו אחר שזולל חשמל בטירוף
-
@שימי-1
למה לא הגיוני- מי אומר שזה היה מאופס בהתחלה
- כל עוד שלא תגלה לנו מה מחובר איך נדע
- מי אומר שזה לא חובר גם למשו אחר שזולל חשמל בטירוף
@משחזר-מידע היה מאופס בוודאות.
מחובר לזה רק 2 מחשבים ומערכת סאונד. זה חדר קטן ממש.
בחשבון יוצא כ2000 ש"ח. לכן לא הגיוני. -
@משחזר-מידע היה מאופס בוודאות.
מחובר לזה רק 2 מחשבים ומערכת סאונד. זה חדר קטן ממש.
בחשבון יוצא כ2000 ש"ח. לכן לא הגיוני. -
@שימי-1 כתב בבירור | קריאת מונה:
בחשבון יוצא כ2000 ש"ח. לכן לא הגיוני.
200 שקל כן הגיוני? אולי הנקודה לא נמצאת במקום...
-
@משחזר-מידע כלומר צרכו 3295 קוט"ש? לפי מה שמחובר שם זה לגמרי לא הגיוני.
-
@שימי-1 כתב בבירור | קריאת מונה:
כלומר צרכו 3295 קוט"ש? לפי מה שמחובר שם זה לגמרי לא הגיוני.
זה מכשיר חדש או ישן?
יש/ הי לי גם מכשיר כזה, אחרי תקופה ארוכה הוא ממש השתבש ומראה סיפורים דומים לשלך. -
@שימי-1 כתב בבירור | קריאת מונה:
5 שנים בערך
כנראה עשה את שלו.
@שימי-1 כתב בבירור | קריאת מונה:
אתה יודע להמליץ על מכשיר אחר?
לא חיפשתי משהו אחר ולא נתקלתי, יש אותם באלי אקספרס בכמה עשרות שקלים בודדות.
-
יכול להיות שאת הבסיס לתשלום כתבת בספרות שלמות?
כלומר כתבת 64.00 אגורות?
אם כן אתה צריך פשוט לשנות ל0.64 וזהו...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות