שאלה | התקנת גרסה
-
היך אני מתקין את הגרסה nokia_215.pac בתלפון שלי אורדתי אותה למחשב
-
היך אני מתקין את הגרסה nokia_215.pac בתלפון שלי אורדתי אותה למחשב
-
@פלמנמוני מה הקשר¿??????????????¿????
הבאת קישור לעדכון גרסה לאסקולס הוא ביקש לנוקיה@המרוצניק כתב בשאלה | התקנת גרסה:
היך אני מתקין את הגרסה nokia_215.pac בתלפון שלי אורדתי אותה למחשב
לא צריך כל החיים להעלות נושאים חדשים יש עזרה מדריך הכי פשוט בעולם בפורום רק תחפש....
-
@פלמנמוני מה הקשר¿??????????????¿????
הבאת קישור לעדכון גרסה לאסקולס הוא ביקש לנוקיה@המרוצניק כתב בשאלה | התקנת גרסה:
היך אני מתקין את הגרסה nokia_215.pac בתלפון שלי אורדתי אותה למחשב
לא צריך כל החיים להעלות נושאים חדשים יש עזרה מדריך הכי פשוט בעולם בפורום רק תחפש....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות