בירור | העברת קבצים מאימולטור LDPlayer למחשב
-
פ פרוזי סימן נושא זה כשאלה ב
-
שלום...
יש לי אימולטור LDPlayer שיש בסייר קבצים שלו איזה קובץ שאני מעוניין להעביר למחשב עצמו
אני לא מוצא את הקבצים הללו בשום מקום
וכן אני לא מוצא אפשרות מובנת באימולטור להוריד למחשב...
יש דרך לבצע את זה -
שלום...
יש לי אימולטור LDPlayer שיש בסייר קבצים שלו איזה קובץ שאני מעוניין להעביר למחשב עצמו
אני לא מוצא את הקבצים הללו בשום מקום
וכן אני לא מוצא אפשרות מובנת באימולטור להוריד למחשב...
יש דרך לבצע את זה@פרוזי יש דרך מובנית, יש תקיה משותפת בין וינדוס לldplayer תלחץ בצד בסרגל תמונה של תקיה כזה

ואז יש לך בחירה בין תקיה משותפת במחשב או באנדרואיד, כל קבצים שנמצאים בתקיה במחשב יראו אותם באנדרואיד בתקייה pictures, וכן להיפך הם יהיו במחשב בתקיה כנגדה.
תעתיק את הקבצים שאתה רוצה לתקייה המדוברת באנדרואיד ואז יהיו זמינים במחשב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות