באג | תוכנת תמונות של מייקרוסופט
-
ב בן ציון מחק נושא זה ב
-
ב בן ציון שחזר נושא זה ב
-
ב בן ציון סימן נושא זה כשאלה ב
-
שוב יש באג בתמונות
בעבר לא היה ניתן לסגור באיקס = ופתרו את זה
עכשיו כאשר לא ניתן ללחוץ כמעט על כל השורה לעלה
כגון הצגת שקופיות / ערוך / וכו'
יש למישהו מוסג איך לפתור את זה ?עשיתי הסרה והתקנה שוב ולא עזר
@בן-ציון
עבד בעבר והפסיק סתם ככה ללא התקנה מחדש? -
@בן-ציון
עבד בעבר והפסיק סתם ככה ללא התקנה מחדש?@אומר-ועושה כתב בבאג | תוכנת תמונות של מייקרוסופט:
@בן-ציון
עבד בעבר והפסיק סתם ככה ללא התקנה מחדש?אחרי עדכונים שלהם
-
שוב יש באג בתמונות
בעבר לא היה ניתן לסגור באיקס = ופתרו את זה
עכשיו כאשר לא ניתן ללחוץ כמעט על כל השורה לעלה
כגון הצגת שקופיות / ערוך / וכו'
יש למישהו מוסג איך לפתור את זה ?עשיתי הסרה והתקנה שוב ולא עזר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות