בירור | בירור, מכשיר מומלץ לוייז בלבד
-
@menajemmendel
הדגם הזול והמומלץ ביותר שראיתי הרבה חברות וויז משתמשות, זה סמסונג גלקסי A06.
סים תלוי, אם אתה חושש שיוציאו את הסים, אתה צריך כשר, יש של נטפרי RL ב14 ש"ח.
מצד שני בזה יש רק 1GB בחודש, וודאי תצטרך יותר, אז צריך לבדוק על מסלולים נוספים.
יש סים לא כשר של הוט מובייל 20GB דאטה ב9.90 -
@menajemmendel
הדגם הזול והמומלץ ביותר שראיתי הרבה חברות וויז משתמשות, זה סמסונג גלקסי A06.
סים תלוי, אם אתה חושש שיוציאו את הסים, אתה צריך כשר, יש של נטפרי RL ב14 ש"ח.
מצד שני בזה יש רק 1GB בחודש, וודאי תצטרך יותר, אז צריך לבדוק על מסלולים נוספים.
יש סים לא כשר של הוט מובייל 20GB דאטה ב9.90 -
@menajemmendel כתב בבירור | בירור, מכשיר מומלץ לוייז בלבד:
@מיישה תודה שמעתי שיש משהו שזה לשנה או שנתיים בהרבה יותר זול? מכיר משהו כזה?
כן, אבל זה לא מסונן.
מוכרים בד"כ 3 שנים באיזור ה300
אם תברר טוב תמצא באיזור ה150.@מיישה כתב בבירור | בירור, מכשיר מומלץ לוייז בלבד:
מוכרים בד"כ 3 שנים באיזור ה300
יש גם 5 שנים ב200 שח
https://www.al-galgalim.co.il/catalog.php?id=9393 -
@מיישה כתב בבירור | בירור, מכשיר מומלץ לוייז בלבד:
וודאי תצטרך יותר
מעניין.
כמה צורך שימוש ממוצע לאדם רגיל , לא גמ"ח?@MAKRO כתב בבירור | בירור, מכשיר מומלץ לוייז בלבד:
כמה צורך שימוש ממוצע לאדם רגיל , לא גמ"ח?
קרוב מאד ל1GB
בפעילות של גמ"ח וויז השימוש בנתונים אמור להיות כפול 4.יש גם 5 שנים ב200 שח
זה בחברה חיצונית שעוד עושה קופה על המכירה, בחברה עצמה ייתכן שזה זול יותר.
-
@menajemmendel
הדגם הזול והמומלץ ביותר שראיתי הרבה חברות וויז משתמשות, זה סמסונג גלקסי A06.
סים תלוי, אם אתה חושש שיוציאו את הסים, אתה צריך כשר, יש של נטפרי RL ב14 ש"ח.
מצד שני בזה יש רק 1GB בחודש, וודאי תצטרך יותר, אז צריך לבדוק על מסלולים נוספים.
יש סים לא כשר של הוט מובייל 20GB דאטה ב9.90@מיישה כתב בבירור | בירור, מכשיר מומלץ לוייז בלבד:
מצד שני בזה יש רק 1GB בחודש, וודאי תצטרך יותר
ממש לא, לי יש שבעה מכשירים בגמ"ח, פעילים מאוד, ולא מגיעים לג'יגה בחודש.
@menajemmendel כתב בבירור | בירור, מכשיר מומלץ לוייז בלבד:
שמעתי שיש משהו שזה לשנה או שנתיים בהרבה יותר זול? מכיר משהו כזה?
כן, אצלי יש. 050-4133851
-
@מיישה כתב בבירור | בירור, מכשיר מומלץ לוייז בלבד:
מצד שני בזה יש רק 1GB בחודש, וודאי תצטרך יותר
ממש לא, לי יש שבעה מכשירים בגמ"ח, פעילים מאוד, ולא מגיעים לג'יגה בחודש.
@menajemmendel כתב בבירור | בירור, מכשיר מומלץ לוייז בלבד:
שמעתי שיש משהו שזה לשנה או שנתיים בהרבה יותר זול? מכיר משהו כזה?
כן, אצלי יש. 050-4133851
-
-
@MAKRO כתב בבירור | בירור, מכשיר מומלץ לוייז בלבד:
כמה צורך שימוש ממוצע לאדם רגיל , לא גמ"ח?
קרוב מאד ל1GB
בפעילות של גמ"ח וויז השימוש בנתונים אמור להיות כפול 4.יש גם 5 שנים ב200 שח
זה בחברה חיצונית שעוד עושה קופה על המכירה, בחברה עצמה ייתכן שזה זול יותר.
@מיישה כתב בבירור | בירור, מכשיר מומלץ לוייז בלבד:
קרוב מאד ל1GB
מעניין.
@CHV כתב כאן מתכון אחר...
https://mitmachim.top/post/810329 -
@מיישה כתב בבירור | בירור, מכשיר מומלץ לוייז בלבד:
מצד שני בזה יש רק 1GB בחודש, וודאי תצטרך יותר
ממש לא, לי יש שבעה מכשירים בגמ"ח, פעילים מאוד, ולא מגיעים לג'יגה בחודש.
@menajemmendel כתב בבירור | בירור, מכשיר מומלץ לוייז בלבד:
שמעתי שיש משהו שזה לשנה או שנתיים בהרבה יותר זול? מכיר משהו כזה?
כן, אצלי יש. 050-4133851
-
@מיישה כתב בבירור | בירור, מכשיר מומלץ לוייז בלבד:
מצד שני בזה יש רק 1GB בחודש, וודאי תצטרך יותר
ממש לא, לי יש שבעה מכשירים בגמ"ח, פעילים מאוד, ולא מגיעים לג'יגה בחודש.
@menajemmendel כתב בבירור | בירור, מכשיר מומלץ לוייז בלבד:
שמעתי שיש משהו שזה לשנה או שנתיים בהרבה יותר זול? מכיר משהו כזה?
כן, אצלי יש. 050-4133851
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות