איך משנים את מראה ההתחל בווינדוס 10 למראה הישן
-
@גימפל1 תתקין את ClassicShellSetup_4_3_1.exe
בהצלחה -
@mendel אמר בתפריט התחל:
יש תוכנה יותר טובה, תחפש בפורום.
@mendel אמר בתפריט התחל:
יש תוכנה יותר טובה, תחפש בפורום.
אדרבה איזה יש לך מושג איך אני מוצא אותה מה המילים שצריך להכניס לו משהו?
-
@mendel אמר בתפריט התחל:
יש תוכנה יותר טובה, תחפש בפורום.
@mendel אמר בתפריט התחל:
יש תוכנה יותר טובה, תחפש בפורום.
אדרבה איזה יש לך מושג איך אני מוצא אותה מה המילים שצריך להכניס לו משהו?
-
@mendel אמר בתפריט התחל:
יש תוכנה יותר טובה, תחפש בפורום.
@mendel אמר בתפריט התחל:
יש תוכנה יותר טובה, תחפש בפורום.
אדרבה איזה יש לך מושג איך אני מוצא אותה מה המילים שצריך להכניס לו משהו?
-
@גימפל1 תתקין את ClassicShellSetup_4_3_1.exe
בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
