בירור | איפוס מערכת
-
@K11001100 ווינדוס ישאל אותך לפני התחלת התהליך מה אתה רוצה לעשות.
-
@K11001100 ווינדוס ישאל אותך לפני התחלת התהליך מה אתה רוצה לעשות.
@MNM כתב בבירור | איפוס מערכת:
@K11001100 ווינדוס ישאל אותך לפני התחלת התהליך מה אתה רוצה לעשות.
אני בויין 11. ולמעשה והא לא נתןלי את האופציה הנ"ל שהיתה אכן מוכרת בגרסאות הישנות יותר.
-
@MNM כתב בבירור | איפוס מערכת:
@K11001100 ווינדוס ישאל אותך לפני התחלת התהליך מה אתה רוצה לעשות.
אני בויין 11. ולמעשה והא לא נתןלי את האופציה הנ"ל שהיתה אכן מוכרת בגרסאות הישנות יותר.
@K11001100 לא מוכר לי מה שאתה אומר. זכור לי שהוא שואל אותך באחד השלבים, אולי לא בשלב הראשון, אבל בשלבים הבאים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות