עזרה | גוגל דרייב
-
האם אם אני מוריד למחשב את גוגל דרייב למשך חודש אחד ומשלם על מנוי של טרה, ולאחר חודש מבטל את המנוי בתשלום, הקבצים שהעליתי יימחקו או שהם יישארו לנצח?
-
האם אם אני מוריד למחשב את גוגל דרייב למשך חודש אחד ומשלם על מנוי של טרה, ולאחר חודש מבטל את המנוי בתשלום, הקבצים שהעליתי יימחקו או שהם יישארו לנצח?
@ישראל-קרביצקי הם לא ימחקו אבל לא תוכל להשתמש במייל וכו’ עד שתמחוק ותגיע למגבלת האחסון
https://support.google.com/googleone/answer/9056360?hl=iw&co=GENIE.Platform%3DDesktop -
@ישראל-קרביצקי הם לא ימחקו אבל לא תוכל להשתמש במייל וכו’ עד שתמחוק ותגיע למגבלת האחסון
https://support.google.com/googleone/answer/9056360?hl=iw&co=GENIE.Platform%3DDesktop -
אני פשוט רוצה שהמחשב יהיה יטותר קל אז עכשיו אני בעצם מוריד את הדרייב למחשב מעה הכל ואחרי זה מבטל מנוי השאלה היא
1.האם ישארו הקבצים - הבנתי שכן
2. האם הדרייב ישאר על המחשב, כלומר שזה לא יהיה בגוגל אלא שהדרייב מלובש על המחשב
בקיצער מה זה אומר -
אני פשוט רוצה שהמחשב יהיה יטותר קל אז עכשיו אני בעצם מוריד את הדרייב למחשב מעה הכל ואחרי זה מבטל מנוי השאלה היא
1.האם ישארו הקבצים - הבנתי שכן
2. האם הדרייב ישאר על המחשב, כלומר שזה לא יהיה בגוגל אלא שהדרייב מלובש על המחשב
בקיצער מה זה אומר -
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
