בעיה | למה המחשב לא מראה אפשרות כיבוי?
-
הסרתי תוכנת סייפר לא מזמן מהמחשב אבל משום מה המחשב לא נותן להתכבות

-
הסרתי תוכנת סייפר לא מזמן מהמחשב אבל משום מה המחשב לא נותן להתכבות

@malkiel-heymann כתב בבעיה | למה המחשב לא מראה אפשרות כיבוי?:
הסרתי תוכנת סייפר לא מזמן מהמחשב אבל משום מה המחשב לא נותן להתכבות

כנראה לא הסרת לגמרי
תחפש תוכנה למחיקת תוכנות - כדי שלא ישאר שאריות -
הסרתי תוכנת סייפר לא מזמן מהמחשב אבל משום מה המחשב לא נותן להתכבות

@malkiel-heymann
תפנה לסייפר זה מוצר עסקי והם אמורים לקחת אחריות על בעיות -
@malkiel-heymann
תפנה לסייפר זה מוצר עסקי והם אמורים לקחת אחריות על בעיות@malkiel-heymann
זכור לי שזו הגדרת מדיניות משתמש (GPO)
אני לא מצליח לבדוק את זה כרגע
(אם אתה יודע טיפה להתעסק עם זה, תבדוק כאן:User Configuration > Policies > Administrative Templates > Start menu and Taskbar@pcinfogmach כתב בבעיה | למה המחשב לא מראה אפשרות כיבוי?:
@malkiel-heymann
תפנה לסייפר זה מוצר עסקי והם אמורים לקחת אחריות על בעיותהשאלה אם זה קרה מהתוכנה לחדרי מחשבים או לבתי כנסיות...
-
הסרתי תוכנת סייפר לא מזמן מהמחשב אבל משום מה המחשב לא נותן להתכבות

@malkiel-heymann כתב בבעיה | למה המחשב לא מראה אפשרות כיבוי?:
הסרתי תוכנת סייפר לא מזמן מהמחשב אבל משום מה המחשב לא נותן להתכבות
נסה לבדוק כאן

צריך להיות מוגדר על "not configured"
-
@malkiel-heymann
תפנה לסייפר זה מוצר עסקי והם אמורים לקחת אחריות על בעיות@pcinfogmach כתב בבעיה | למה המחשב לא מראה אפשרות כיבוי?:
@malkiel-heymann
תפנה לסייפר זה מוצר עסקי והם אמורים לקחת אחריות על בעיותרק התוכנה של חדרי מחשבים, לא התוכנה החינמית לבתי כנסת
השואל לא ציין באיזו מדובר אבל נשמע שזה החינמית -
הסרתי תוכנת סייפר לא מזמן מהמחשב אבל משום מה המחשב לא נותן להתכבות

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות