בקשת מידע | נגן אנדרואיד הכי מוצלח שיש
-
שלום אני מעוניין במידע על נגן אנדרואיד מוצלח מבחינת מעבד rom זיכרון וגירסת אנדרואיד בקיצור משהו אמין ואיכותי ביותר (לא m390) ושיהיה בגודל סביר שלא נראה דומה לסמארטפון ואם אפשר לשלוח קישור לעלי אקספרס יהיה ממש מוצלח תודה רבה רבה
-
שלום אני מעוניין במידע על נגן אנדרואיד מוצלח מבחינת מעבד rom זיכרון וגירסת אנדרואיד בקיצור משהו אמין ואיכותי ביותר (לא m390) ושיהיה בגודל סביר שלא נראה דומה לסמארטפון ואם אפשר לשלוח קישור לעלי אקספרס יהיה ממש מוצלח תודה רבה רבה
@אברימי-ארנטרוי אשמח לדעת מה רה בM390 ?
-
@אברימי-ארנטרוי אשמח לדעת מה רה בM390 ?
@שמילא אולי הגודל שלו

-
@שמילא אולי הגודל שלו

@zalmensmok גדול או קטן ?
כי יש עוד גדלים -
הנגן קרס וגם אחרי ריקאברי לא חוזר לפעול לכן אני מחפש משהו אחר ואני מבקש המלצה לנגן איכותי מאלי אקספרס גרסה מתקדמת ולא נראה סמארטפון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות