הצעת ייעול | שהיה אפשר לנעילת נושא!?
-
@יאיר-ס כתב בהצעת ייעול | שהיה אפשר לנעילת נושא!?:
שהיה אפשרות למי שפותח את הנושא גם לנעול אותו!!! מה אתם אומרים @שמואל @אלישי
לא נראה לי זה חכם
כי כל אחד יוכל לכתוב מה בא לו במוח ולא יוכלו לתקן אותו על זה ...
ואם זה באמת חשוב אפשר לבקש מהצוות פיקוח שינעלו את הנושא -
@יאיר-ס כתב בהצעת ייעול | שהיה אפשר לנעילת נושא!?:
שהיה אפשרות למי שפותח את הנושא גם לנעול אותו!!! מה אתם אומרים @שמואל @אלישי
לא נראה לי זה חכם
כי כל אחד יוכל לכתוב מה בא לו במוח ולא יוכלו לתקן אותו על זה ...
ואם זה באמת חשוב אפשר לבקש מהצוות פיקוח שינעלו את הנושא -
-
ש שמואל נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות