בעיה | נגן m390 שקרס
-
יש לי נגן m390 שהכנסתי לתוכו הרבה קבצים ואז הוא האט את הפעילות ואחרי כמה שניות הפסיק להגיב כשהוא נכבה לא הצלחתי להדליק אותו שוב יותר מהסמל פתיח לאנדרואיד אחרי כמה נסיונות הוא התחיל להראות לי רובוט שוכב עם בטן פתוחה ומשולש אזהרה אדום אשמח למידע איך אפשר להוציא ממנו קבצים למרות שהוא לא נדלק ואיך מתפעלים אותו מחדש
-
יש לי נגן m390 שהכנסתי לתוכו הרבה קבצים ואז הוא האט את הפעילות ואחרי כמה שניות הפסיק להגיב כשהוא נכבה לא הצלחתי להדליק אותו שוב יותר מהסמל פתיח לאנדרואיד אחרי כמה נסיונות הוא התחיל להראות לי רובוט שוכב עם בטן פתוחה ומשולש אזהרה אדום אשמח למידע איך אפשר להוציא ממנו קבצים למרות שהוא לא נדלק ואיך מתפעלים אותו מחדש
@אברימי-ארנטרוי כתב בבעיה | נגן m390 שקרס:
איך אפשר להוציא ממנו קבצים למרות שהוא לא נדלק
אם אתה לוקח
חוטכבל שמטעינים בו נגנים פאלפונים וכדו' ומחבר לנגן, ובצד השני של החוטכבל למחשב אז הוא אמור להראות לך במחשב את כל מה שיש לך שמה שזה אומר תמונות סירטונים וכדו'!!!
עריכה: @נחמן-פלח תודה רבה על התיקון! -
@אברימי-ארנטרוי כתב בבעיה | נגן m390 שקרס:
איך אפשר להוציא ממנו קבצים למרות שהוא לא נדלק
אם אתה לוקח
חוטכבל שמטעינים בו נגנים פאלפונים וכדו' ומחבר לנגן, ובצד השני של החוטכבל למחשב אז הוא אמור להראות לך במחשב את כל מה שיש לך שמה שזה אומר תמונות סירטונים וכדו'!!!
עריכה: @נחמן-פלח תודה רבה על התיקון! -
חיברתי למחשב והוא לא קורא את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות