להורדה | רקעים יפים מאוד של 'מאושר וועדת הרבנים'!
-
@מוגן-נטפרי תן לי את הסמל בpng
@טשיקאוור-ניוז בבקשה

-
@טשיקאוור-ניוז בבקשה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
@טשיקאוור-ניוז איזה אתה רוצה אני ישלח...
וכן מי שרוצה רקע מסויים ללא סמל אוכל להוסיף אותו בשבילו ניתן לבחור כאן רקעים ולשלוח את מה שהו רוצה ואכין לו@מוגן-נטפרי כתב בלהורדה | רקעים מאוד יפים של 'מאושר וועדת הרבנים'!:
ניתן לבחור כאן רקעים
אתר פצצה. אבל צריך לכתוב באנגלית..
-
@מוגן-נטפרי כתב בלהורדה | רקעים מאוד יפים של 'מאושר וועדת הרבנים'!:
ניתן לבחור כאן רקעים
אתר פצצה. אבל צריך לכתוב באנגלית..
@טשיקאוור-ניוז נכון, אפשר פשוט להשתמש בטרסטלייט
ובקישור שהבאתי הוא לוקח אותך ישר לרקעים... -
@חכם_בלילה כתב בלהורדה | רקעים מאוד יפים של 'מאושר וועדת הרבנים'!:
@יאיר-ס יש מצב שיש לך רק את המאושר בלי רקע?
תודה רבה@מוגן-נטפרי עלה כאן
בשמחה
-
יש פה מישהו שדחוף לו גם רקעים של הוועדה? בתור סמל הערצה? מודול לחיקוי?
לא מספיק המכשירים שלהם גרועים? -
יש פה מישהו שדחוף לו גם רקעים של הוועדה? בתור סמל הערצה? מודול לחיקוי?
לא מספיק המכשירים שלהם גרועים? -
@חטח בבקשה לא ליסטות מהנושא אך ורק רקעים של 'אישור וועדת הרבנים' אני יודע שזה....
אבל הדרבה תיפתח נושא על זה!! -
-
הרקעים האלה בגודל של נוקיה 215? או שאני צריכה לשנות אותם בשביל שהם יתאימו?
-
הרקעים האלה בגודל של נוקיה 215? או שאני צריכה לשנות אותם בשביל שהם יתאימו?
@ה-הוא-המלך0 כתב בלהורדה | רקעים יפים מאוד של 'מאושר וועדת הרבנים'!:
הרקעים האלה בגודל של נוקיה 215? או שאני צריכה לשנות אותם בשביל שהם יתאימו?
אני לא מבין בזה! אולי @מישהו12 ידע להגיד לך!
-
הרקעים האלה בגודל של נוקיה 215? או שאני צריכה לשנות אותם בשביל שהם יתאימו?
@ה-הוא-המלך0 כתב בלהורדה | רקעים יפים מאוד של 'מאושר וועדת הרבנים'!:
הרקעים האלה בגודל של נוקיה 215? או שאני צריכה לשנות אותם בשביל שהם יתאימו?
לנוקיה 215 צריך 320x240
עריכה: ליתר דיוק זה הגודל של המסך, אפשר גם רזולוציות אחרות אבל זה הכי טוב... -
@טשיקאוור-ניוז נכון, אפשר פשוט להשתמש בטרסטלייט
ובקישור שהבאתי הוא לוקח אותך ישר לרקעים...@מוגן-נטפרי כתב בלהורדה | רקעים יפים מאוד של 'מאושר וועדת הרבנים'!:
@טשיקאוור-ניוז נכון, אפשר פשוט להשתמש בטרסטלייט
ובקישור שהבאתי הוא לוקח אותך ישר לרקעים...תודה רבה! יש שם רקעים ממש יפים!!, ואני אשמח אם תעלה את כאן (רקעים)
שכולנו נישמח ביחד!! -
@יאיר-ס תוכל להעלות בקובץ דחוס את הכל?
-
@יאיר-ס תוכל להעלות בקובץ דחוס את הכל?
@עם-ישראל-חיי כתב בלהורדה | רקעים יפים מאוד של 'מאושר וועדת הרבנים'!:
@יאיר-ס תוכל להעלות בקובץ דחוס את הכל?
אני לא יכול אולי @חטח
-
@יאיר-ס תוכל להעלות בקובץ דחוס את הכל?
@עם-ישראל-חיי מה אתם רוצים? איזה רקעים? איזה סגנון? לא אכפת לי להוריד...
-
@עם-ישראל-חיי מה אתם רוצים? איזה רקעים? איזה סגנון? לא אכפת לי להוריד...
@מוגן-נטפרי כתב בלהורדה | רקעים יפים מאוד של 'מאושר וועדת הרבנים'!:
@עם-ישראל-חיי מה אתם רוצים? איזה רקעים? איזה סגנון? לא אכפת לי להוריד...
מה שעלתי ואני אשמח לעוד מה שיש לך כבר כאן שאלתי אותך!!
-
@מוגן-נטפרי כתב בלהורדה | רקעים יפים מאוד של 'מאושר וועדת הרבנים'!:
@עם-ישראל-חיי מה אתם רוצים? איזה רקעים? איזה סגנון? לא אכפת לי להוריד...
מה שעלתי ואני אשמח לעוד מה שיש לך כבר כאן שאלתי אותך!!
@יאיר-ס הנה שלך:
רקעים 1.zip
ובעזרת ה' אני יעלה מחר עוד!
אתם רוצים עם הסמל של הוועדה או בלי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



