שחזור כרטיס זיכרון מיקרו
-
@פרוזי הצלחתי! התחל+לחצן x
-
@פרוזי הצלחתי! התחל+לחצן x
-
@פרוזי הצלחתי! התחל+לחצן x
-
@עם-ישראל-חיי כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
@עם-ישראל-חיי כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
@פרוזי הצלחתי! התחל+לחצן x

לפי מה שנראה כרגע אם אין בעייה במתאם זה שחזור שלא מתחיל בפחות מ 4 ספרות
-
@עם-ישראל-חיי כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
@עם-ישראל-חיי כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
@פרוזי הצלחתי! התחל+לחצן x

לפי מה שנראה כרגע אם אין בעייה במתאם זה שחזור שלא מתחיל בפחות מ 4 ספרות
-
@עם-ישראל-חיי כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
@דוד-משה-1 כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
במתאם
לא בדקתי
אנסהאותו דבר
-
@עם-ישראל-חיי כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
@דוד-משה-1 כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
במתאם
לא בדקתי
אנסהאותו דבר
@עם-ישראל-חיי כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
@עם-ישראל-חיי כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
@דוד-משה-1 כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
במתאם
לא בדקתי
אנסהאותו דבר
כמה הגודל בנהול דיסקים
-
@עם-ישראל-חיי כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
@עם-ישראל-חיי כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
@דוד-משה-1 כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
במתאם
לא בדקתי
אנסהאותו דבר
כמה הגודל בנהול דיסקים
-
@דוד-משה-1 שזה אומר?
כסף? -
@דוד-משה-1 שזה אומר?
כסף? -
@דוד-משה-1 טוב נראה לי שאוותר על העסק, אני יעתיק ממנו שוב לכרטיס אחר
אבל אם אני יאפס את הכטיס הוא באמת יחזור לעבוד? -
@דוד-משה-1 טוב נראה לי שאוותר על העסק, אני יעתיק ממנו שוב לכרטיס אחר
אבל אם אני יאפס את הכטיס הוא באמת יחזור לעבוד? -
@דוד-משה-1 כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
@עם-ישראל-חיי כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
אבל אם אני יאפס את הכטיס הוא באמת יחזור לעבוד?
לא
לפח?
-
@דוד-משה-1 כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
@עם-ישראל-חיי כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
אבל אם אני יאפס את הכטיס הוא באמת יחזור לעבוד?
לא
לפח?
@עם-ישראל-חיי כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
@דוד-משה-1 כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
@עם-ישראל-חיי כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
אבל אם אני יאפס את הכטיס הוא באמת יחזור לעבוד?
לא
לפח?
הוא לא מזוהה במלוא גודלו.
לצערי קרה לי שבוע שעבר כזה דבר - טוטאל לוס
מקווה שיש לך גיבוי
המקום ימלא חסרונך....
[אם זה חומר חשוב אז כמו שכתב @דוד-משה-1 ] -
@עם-ישראל-חיי כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
@דוד-משה-1 כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
@עם-ישראל-חיי כתב בשחזור כרטיס זיכרון מיקרו:
אבל אם אני יאפס את הכטיס הוא באמת יחזור לעבוד?
לא
לפח?
הוא לא מזוהה במלוא גודלו.
לצערי קרה לי שבוע שעבר כזה דבר - טוטאל לוס
מקווה שיש לך גיבוי
המקום ימלא חסרונך....
[אם זה חומר חשוב אז כמו שכתב @דוד-משה-1 ]פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
