עזרה בהתקנת אנדרואיד על מכונה וירטואלית
-
ניסתי כבר כמה סוגים ואו שזה בכלל לא עולה או שזה דורש מינימיום 4 גיגה ראם שאין לי להקצות לו האם יש משהו שמספיק לו 2 גיגה ראם?
-
ניסתי כבר כמה סוגים ואו שזה בכלל לא עולה או שזה דורש מינימיום 4 גיגה ראם שאין לי להקצות לו האם יש משהו שמספיק לו 2 גיגה ראם?
-
@שלמה-ווייס יש להתקין את זה על מחשב עם לפחות 8 ג'יגה ראם (במחשב של 4 ג'יגה ראם זה יעבוד לאט מאוד, או שלא יעבוד בכלל), תנסה את גרסה 4 ומטה...
@א-מ על מחשב של 8 גיגה ראם אני יודע שאפשר מה שאני מחפש זה ל"מחשב הניסויים" שלי שהוא בעל 4 גיגה ראם
-
@א-מ על מחשב של 8 גיגה ראם אני יודע שאפשר מה שאני מחפש זה ל"מחשב הניסויים" שלי שהוא בעל 4 גיגה ראם
-
@שלמה-ווייס לכן כתבתי בסוף שאולי אנדרואיד 4 ומטה יעבדו גם על 4...
@א-מ אני לא מבין למה אנדרואיד צריך כל כך הרבה ראם, כבר התקנתי על אותה מכונה וירטואלית את מקינטוש של אפל, ואת לינוקס אובנטו שהם לכאורה מערכות הרבה יותר כבדות מאנדרואיד והם עובדים לי יופי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות