הצעה|להוסיף בהתראות הצבעות נגד
-
כי אם אין את זה הרבה פעמים מי שעשו לו דיסלייק בכלל לא רואה את זה ואז אין לזה שום תועלת
-
על הראשונים אנו מצטערים, ואתה בא להוסיף עליהם...
לדעתי עצם העובדה שיש מצב של דיסלייק זו כבר הרתעה לא לכתוב שטויות, ואין צריך להוסיף עליה.@נגן אבל יש עוד מטרה. שאם מישהו רואה שהוא קיבל דיסלייק הוא מבין שהוא כתב לא לעניין. ובמצב הנוכחי זה פשוט לא עוזר לזה.
-
@נגן אבל יש עוד מטרה. שאם מישהו רואה שהוא קיבל דיסלייק הוא מבין שהוא כתב לא לעניין. ובמצב הנוכחי זה פשוט לא עוזר לזה.
@זמני-זמני-זמני אף אחד לא כותב משהו ונעלם תאמין לי שבסוף כולם רואים ויודעים
-
@זמני-זמני-זמני אף אחד לא כותב משהו ונעלם תאמין לי שבסוף כולם רואים ויודעים
@klopkk אמר בהצעה|להוסיף בהתראות הצבעות נגד:
@זמני-זמני-זמני אף אחד לא כותב משהו ונעלם תאמין לי שבסוף כולם רואים ויודעים
אני לא חושב שכולם עוקבים אחרי כל דבר שהם כתבו יש כאלו שמפעילים מעקב על כל תגובה על מה שהם כתבו אבל מי שלא הפעיל את זה לא יודע מה קורה עם מה שהוא כתב בשקל- אני אישית ממש לא עוקב אחרי כל דבר שכתבתי- אם מישהו רוצה לשאול אותי עוד שאלה הוא יתייג אותי או יפתח איתי צ'אט [בפרט שאין כאן איזה מדור פופוליסטי כלשהו שכ"א מתעניין מה קורה עם מה שכתב]
בהצלחה -
@klopkk אמר בהצעה|להוסיף בהתראות הצבעות נגד:
@זמני-זמני-זמני אף אחד לא כותב משהו ונעלם תאמין לי שבסוף כולם רואים ויודעים
אני לא חושב שכולם עוקבים אחרי כל דבר שהם כתבו יש כאלו שמפעילים מעקב על כל תגובה על מה שהם כתבו אבל מי שלא הפעיל את זה לא יודע מה קורה עם מה שהוא כתב בשקל- אני אישית ממש לא עוקב אחרי כל דבר שכתבתי- אם מישהו רוצה לשאול אותי עוד שאלה הוא יתייג אותי או יפתח איתי צ'אט [בפרט שאין כאן איזה מדור פופוליסטי כלשהו שכ"א מתעניין מה קורה עם מה שכתב]
בהצלחה@זמני-זמני-זמני עצם האפשרות של ההרחקה היא מספיק מרתיעה לא חושב שצריך דיסלייק
בפרט שלא כל דבר שמעצבן אותך הוא ראוי לדיסלייק -
כי אם אין את זה הרבה פעמים מי שעשו לו דיסלייק בכלל לא רואה את זה ואז אין לזה שום תועלת
@זמני-זמני-זמני אני אישית מעיר בעדינות על חוסר קריאת הכללים וזהו לא צריך להגזים
בפרט שכולנו נופלים לפעמים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות