באג | בועת מידע לא עובדת כמו שצריך
-
כתבתי פה פוסט: https://mitmachim.top/topic/78941/שיתוף-f2h-io-האתר-המושלם-לשיתוף-קבצים-בקלות-ובמהירות
יש בועת מידע שבעריכת הפוסט כתוב בה: "ע"פ טענת מפתחי האתר" ובבועת מידע עצמה בפוסט רואים רק "ע". אם אפשר לעשות עם זה משהו נראה לי כדאי.
סרטון הסבר:
הסבר.webm
הסבר.rar
@שמואל ? -
כתבתי פה פוסט: https://mitmachim.top/topic/78941/שיתוף-f2h-io-האתר-המושלם-לשיתוף-קבצים-בקלות-ובמהירות
יש בועת מידע שבעריכת הפוסט כתוב בה: "ע"פ טענת מפתחי האתר" ובבועת מידע עצמה בפוסט רואים רק "ע". אם אפשר לעשות עם זה משהו נראה לי כדאי.
סרטון הסבר:
הסבר.webm
הסבר.rar
@שמואל ? -
@הגאון-מכולם נכון, הבועת מידע לא קולטת גרשיים.
תכתוב "על פי טענת מפתחי האתר".@עדלאידע אולי כדאי לסדר את זה איך שהוא?
-
@עדלאידע אולי כדאי לסדר את זה איך שהוא?
@הגאון-מכולם כתב בבאג | שיתוף | בועת מידע לא עובדת כמו שצריך:
@עדלאידע אולי כדאי לסדר את זה איך שהוא?
בהחלט.
אבל יש לי פיתרון.
במקום לעשות "גרשיים", תשים פעמיים את הסימן '
זה נראה אותו דבר, ואת זה זה כן קולט. -
@הגאון-מכולם כתב בבאג | שיתוף | בועת מידע לא עובדת כמו שצריך:
@עדלאידע אולי כדאי לסדר את זה איך שהוא?
בהחלט.
אבל יש לי פיתרון.
במקום לעשות "גרשיים", תשים פעמיים את הסימן '
זה נראה אותו דבר, ואת זה זה כן קולט.@עדלאידע חזק!

-
כתבתי פה פוסט: https://mitmachim.top/topic/78941/שיתוף-f2h-io-האתר-המושלם-לשיתוף-קבצים-בקלות-ובמהירות
יש בועת מידע שבעריכת הפוסט כתוב בה: "ע"פ טענת מפתחי האתר" ובבועת מידע עצמה בפוסט רואים רק "ע". אם אפשר לעשות עם זה משהו נראה לי כדאי.
סרטון הסבר:
הסבר.webm
הסבר.rar
@שמואל ? -
@עדלאידע חזק!
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות