בעיה | מאות תוספים שמותקנים בחשבון גוגל בלי שהתקנתי אותם..
-
לאחרונה קרה לי כמה פעמים כשאני נכנס לאימייל ומפעיל סנכרון - קופצים לי עשרות חלונות חדשים על תוספים שונים ומשונים
הסרתי אותם אחד אחד ואחרי כמה זמן שוב אותו דבר
רציתי לדעת קודם אם יש אפשרות להסיר את כל התוספים בפעם אחת
וכמו"כ מה לעשות שלא יחזור על עצמומצורף כמה צילומי מסך מהתוספים וזה לא הכל...


-
א ארפכשד סימן נושא זה כשאלה ב
-
לאחרונה קרה לי כמה פעמים כשאני נכנס לאימייל ומפעיל סנכרון - קופצים לי עשרות חלונות חדשים על תוספים שונים ומשונים
הסרתי אותם אחד אחד ואחרי כמה זמן שוב אותו דבר
רציתי לדעת קודם אם יש אפשרות להסיר את כל התוספים בפעם אחת
וכמו"כ מה לעשות שלא יחזור על עצמומצורף כמה צילומי מסך מהתוספים וזה לא הכל...


@ארפכשד אתה נכנס בחדרי מחשבים? אם כן האם אתה עושה שם סנכרון?
אם התשובה היא כן על שתיהם זה כנראה התשובה -
@ארפכשד אתה נכנס בחדרי מחשבים? אם כן האם אתה עושה שם סנכרון?
אם התשובה היא כן על שתיהם זה כנראה התשובה -
@ארפכשד אתה נכנס בחדרי מחשבים? אם כן האם אתה עושה שם סנכרון?
אם התשובה היא כן על שתיהם זה כנראה התשובה@מיאני-ומהשמי כתב בבעיה | מאות תוספים שמותקנים בחשבון גוגל בלי שהתקנתי אותם..:
@ארפכשד אתה נכנס בחדרי מחשבים? אם כן האם אתה עושה שם סכרון?
אם התשובה היא כן על שתיהם זה כנראה התשובה@בנימינה כתב בבעיה | מאות תוספים שמותקנים בחשבון גוגל בלי שהתקנתי אותם..:
נכון, עד היום יש לי מאות הגדרות משונות מזכרת מהימים בהם הייתי נכנס לחדרי מחשבים.
ולשאלה השנייה, א"א להסיר אותם אחד אחד אא"כ עושים רסיט ואז זה מוחק גם סיסמאות והיסטוריה וכו'תודה רבה לשניכם! כראה זה באמת הסיבה
-
@מיאני-ומהשמי כתב בבעיה | מאות תוספים שמותקנים בחשבון גוגל בלי שהתקנתי אותם..:
@ארפכשד אתה נכנס בחדרי מחשבים? אם כן האם אתה עושה שם סכרון?
אם התשובה היא כן על שתיהם זה כנראה התשובה@בנימינה כתב בבעיה | מאות תוספים שמותקנים בחשבון גוגל בלי שהתקנתי אותם..:
נכון, עד היום יש לי מאות הגדרות משונות מזכרת מהימים בהם הייתי נכנס לחדרי מחשבים.
ולשאלה השנייה, א"א להסיר אותם אחד אחד אא"כ עושים רסיט ואז זה מוחק גם סיסמאות והיסטוריה וכו'תודה רבה לשניכם! כראה זה באמת הסיבה
@ארפכשד כתב בבעיה | מאות תוספים שמותקנים בחשבון גוגל בלי שהתקנתי אותם..:
@מיאני-ומהשמי כתב בבעיה | מאות תוספים שמותקנים בחשבון גוגל בלי שהתקנתי אותם..:
@ארפכשד אתה נכנס בחדרי מחשבים? אם כן האם אתה עושה שם סכרון?
אם התשובה היא כן על שתיהם זה כנראה התשובה@בנימינה כתב בבעיה | מאות תוספים שמותקנים בחשבון גוגל בלי שהתקנתי אותם..:
נכון, עד היום יש לי מאות הגדרות משונות מזכרת מהימים בהם הייתי נכנס לחדרי מחשבים.
ולשאלה השנייה, א"א להסיר אותם אחד אחד אא"כ עושים רסיט ואז זה מוחק גם סיסמאות והיסטוריה וכו'תודה רבה לשניכם! כראה זה באמת הסיבה
ונראה לי שהפתרון לזה הוא להתשמש בחדר מחשבים רק ב'אנונימי', אני צודק?
-
@ארפכשד כתב בבעיה | מאות תוספים שמותקנים בחשבון גוגל בלי שהתקנתי אותם..:
@מיאני-ומהשמי כתב בבעיה | מאות תוספים שמותקנים בחשבון גוגל בלי שהתקנתי אותם..:
@ארפכשד אתה נכנס בחדרי מחשבים? אם כן האם אתה עושה שם סכרון?
אם התשובה היא כן על שתיהם זה כנראה התשובה@בנימינה כתב בבעיה | מאות תוספים שמותקנים בחשבון גוגל בלי שהתקנתי אותם..:
נכון, עד היום יש לי מאות הגדרות משונות מזכרת מהימים בהם הייתי נכנס לחדרי מחשבים.
ולשאלה השנייה, א"א להסיר אותם אחד אחד אא"כ עושים רסיט ואז זה מוחק גם סיסמאות והיסטוריה וכו'תודה רבה לשניכם! כראה זה באמת הסיבה
ונראה לי שהפתרון לזה הוא להתשמש בחדר מחשבים רק ב'אנונימי', אני צודק?
@איך לאו דווקא פשוט לא צריך להפעיל סנכרון בחדר מחשבים
-
@איך לאו דווקא פשוט לא צריך להפעיל סנכרון בחדר מחשבים
-
@מיאני-ומהשמי כתב בבעיה | מאות תוספים שמותקנים בחשבון גוגל בלי שהתקנתי אותם..:
@ארפכשד אתה נכנס בחדרי מחשבים? אם כן האם אתה עושה שם סכרון?
אם התשובה היא כן על שתיהם זה כנראה התשובה@בנימינה כתב בבעיה | מאות תוספים שמותקנים בחשבון גוגל בלי שהתקנתי אותם..:
נכון, עד היום יש לי מאות הגדרות משונות מזכרת מהימים בהם הייתי נכנס לחדרי מחשבים.
ולשאלה השנייה, א"א להסיר אותם אחד אחד אא"כ עושים רסיט ואז זה מוחק גם סיסמאות והיסטוריה וכו'תודה רבה לשניכם! כראה זה באמת הסיבה
@ארפכשד כתב בבעיה | מאות תוספים שמותקנים בחשבון גוגל בלי שהתקנתי אותם..:
תודה רבה לשניכם! כראה זה באמת הסיבה
סמן את הנושא כנפתר
-
א ארפכשד סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות