בקשת מידע | יש למישהו ניסיון עם ראוטר על סים 5G?
-
@ספרא כתב בבקשת מידע | יש למישהו ניסיון עם ראוטר על סים 5G?:
@אברהם-א לי זה עבוד טוב
מהירות טובה כמו של ראוטר בזק תשתית פחות או יותר?
-
@אברהם-א המהירות - זה תלוי בקליטה שיש לך באזור (זה לא קווי זה סלולרי ולכן זה תלוי האם יש לך בקרבת מקום אנטנה דור 5 - לי יש ממש קרוב אז זה עובד טוב מאוד מגיע ל200 בהורדה)
@ספרא כתב בבקשת מידע | יש למישהו ניסיון עם ראוטר על סים 5G?:
@אברהם-א המהירות - זה תלוי בקליטה שיש לך באזור (זה לא קווי זה סלולרי ולכן זה תלוי האם יש לך בקרבת מקום אנטנה דור 5 - לי יש ממש קרוב אז זה עובד טוב מאוד מגיע ל200 בהורדה)
אולי אין לי 5G באזור,
אבל זה עובד לי מאוד לאט בערך 4 בהורדה,
מה יכול להיות הבעיה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות