בירור | תכל'ס איזה פלאפון כדאי לקנות היום
-
@3157686 כתב בבירור | תכל'ס איזה פלאפון כדאי לקנות היום:
@משהאליה
אני חושב שהגישה צריכה ליהיות מה הכי פחות דפוק
(אחרת אתה לא תמצה שום טלפון)
הטלפון היחיד שזה הרע במיעוטו זה שיאומי מקשים
יש אומרים שגם Q7 זה טוב אני פחות אהבתיחולק בתוקף.
שיאומי מקשים מבחינת איכות הוא "דפוק" הוא אולי משוכלל אבל אם קצת מעמיסים עליו הוא נדפק (מה לעשות זה SPD משנות העשרה)
הקיו שבע זה קטגוריה שונה לגמרי זה בכשרים אורגינל ואם כן יש גם את ה 4*4 שהוא גם מומלץ
אני לא רוצה להמליץ על משהו שהוא הכי טוב אבל אני עם נוקיה 215 ומבסוט עד לירח@פיני10 כתב בבירור | תכל'ס איזה פלאפון כדאי לקנות היום:
@3157686 כתב בבירור | תכל'ס איזה פלאפון כדאי לקנות היום:
@משהאליה
אני חושב שהגישה צריכה ליהיות מה הכי פחות דפוק
(אחרת אתה לא תמצה שום טלפון)
הטלפון היחיד שזה הרע במיעוטו זה שיאומי מקשים
יש אומרים שגם Q7 זה טוב אני פחות אהבתיחולק בתוקף.
שיאומי מקשים מבחינת איכות הוא "דפוק" הוא אולי משוכלל אבל אם קצת מעמיסים עליו הוא נדפק (מה לעשות זה SPD משנות העשרה)
הקיו שבע זה קטגוריה שונה לגמרי זה בכשרים אורגינל ואם כן יש גם את ה 4*4 שהוא גם מומלץ
אני לא רוצה להמליץ על משהו שהוא הכי טוב אבל אני עם נוקיה 215 ומבסוט עד לירחנוקיה 215 זה טלפון נטול אופציות בכלל החל מגיבוי אנש"ק ברכטיס זכרון ועוד.....
חוצמיזה גם במחינת איכות - זה לא נוקיה! -
@פיני10 כתב בבירור | תכל'ס איזה פלאפון כדאי לקנות היום:
@3157686 כתב בבירור | תכל'ס איזה פלאפון כדאי לקנות היום:
@משהאליה
אני חושב שהגישה צריכה ליהיות מה הכי פחות דפוק
(אחרת אתה לא תמצה שום טלפון)
הטלפון היחיד שזה הרע במיעוטו זה שיאומי מקשים
יש אומרים שגם Q7 זה טוב אני פחות אהבתיחולק בתוקף.
שיאומי מקשים מבחינת איכות הוא "דפוק" הוא אולי משוכלל אבל אם קצת מעמיסים עליו הוא נדפק (מה לעשות זה SPD משנות העשרה)
הקיו שבע זה קטגוריה שונה לגמרי זה בכשרים אורגינל ואם כן יש גם את ה 4*4 שהוא גם מומלץ
אני לא רוצה להמליץ על משהו שהוא הכי טוב אבל אני עם נוקיה 215 ומבסוט עד לירחנוקיה 215 זה טלפון נטול אופציות בכלל החל מגיבוי אנש"ק ברכטיס זכרון ועוד.....
חוצמיזה גם במחינת איכות - זה לא נוקיה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
