וינדוס 2004. האם מומלץ??
-
@פלורידה אני שמעתי בזמנו שזה בעייתי...
בכל אופן אני עידכנתי ואין לי שום בעיה, מה שכן, באמת מי שימצא מקור לזה שזה בעייתי אשמח אם יראה לנו. -
@פלורידה אני שמעתי בזמנו שזה בעייתי...
בכל אופן אני עידכנתי ואין לי שום בעיה, מה שכן, באמת מי שימצא מקור לזה שזה בעייתי אשמח אם יראה לנו.@שמואל אמר בוינדוס 2004. האם מומלץ??:
@פלורידה אני שמעתי בזמנו שזה בעייתי...
בכל אופן אני עידכנתי ואין לי שום בעיה, מה שכן, באמת מי שימצא מקור לזה שזה בעייתי אשמח אם יראה לנו.https://www.tgspot.co.il/microsoft-puts-windows-10-may-2020-update-on-hold/ זה המקור שיש בעיות, אבל שוב זה רק למי שמעדכן דרך הכלי או דרך קובץ ISO עפ"י מיקרוסופט למי ש windows update מציע לעדכן לא אמור להיות בעיה.
אם כי מה יזיק לחכות עוד שבועיים כדי להיות בטוח -
@פלורידה אני שמעתי בזמנו שזה בעייתי...
בכל אופן אני עידכנתי ואין לי שום בעיה, מה שכן, באמת מי שימצא מקור לזה שזה בעייתי אשמח אם יראה לנו. -
מישהו אמר לי שהעדכון יצר בעיות עם ESET, אין לי אפשרות לבדוק את זה ( כי אין לי ESET )
-
מישהו אמר לי שהעדכון יצר בעיות עם ESET, אין לי אפשרות לבדוק את זה ( כי אין לי ESET )
-
@שמואל אמר בוינדוס 2004. האם מומלץ??:
@פלורידה אני שמעתי בזמנו שזה בעייתי...
בכל אופן אני עידכנתי ואין לי שום בעיה, מה שכן, באמת מי שימצא מקור לזה שזה בעייתי אשמח אם יראה לנו.https://www.tgspot.co.il/microsoft-puts-windows-10-may-2020-update-on-hold/ זה המקור שיש בעיות, אבל שוב זה רק למי שמעדכן דרך הכלי או דרך קובץ ISO עפ"י מיקרוסופט למי ש windows update מציע לעדכן לא אמור להיות בעיה.
אם כי מה יזיק לחכות עוד שבועיים כדי להיות בטוח -
@יהודה-12 אמר בוינדוס 2004. האם מומלץ??:
אם כי מה יזיק לחכות עוד שבועיים כדי להיות בטוח
חיכיתי שבועיים. כבר לא מציעים לי את העדכון ל2004




-
@פלורידה תבדוק ב

או לחילופין תכנס ל הגדרות/ מערכת /אודות@פלורידה אמר בוינדוס 2004. האם מומלץ??:
האם עוד 5 ימים ישוב העדכון על כנו כבראשונה
נחיה ונראה

-
אחרי עלעולים רבים בפורום נראה כי יש לגירסא זו חסרונות משמעותיים.
האם היום יש מישהו שיכול לומר אם כדאי לעדכן?
(4 ראם i5)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
או עם ESET
(
)

