עזרה | עזרה בהתקנת רוויט
-
היי
עבדתי עד לפני שבועיים עם רוויט 2018, יום אחד פשוט קפצה לי הודעה שהתוכנה ממקור לא מוסמך ושחסמו לי את השימוש. (השתמשתי הקראק של x force. להתקנה שלה.) כנראה בגלל אי חסימה מספקת של האנטי וירוס, תקלה שלי.
הסרתי ביסודיות את התוכנה וניסיתי;
1.להתקין ולפרוץ רוויט 2025/2024/2021...2019. כל מה שקשור לקראק החדש- לא עובד אצלי משום מה..... פשוט לא מגיב
נעזרתי הטכנאי השתלט לי על המחשב ואמר שלא נתקל בזה
למישהו יש מושג????
@ejay ראיתי שהגבת על נושא דומה אז תייגתי....
כמו כן אם משהו יכול לעזור לי בפרטי יותר אפילו בתשלום סמלי אשמח שיגיב ואתן פרטים. -
היי
עבדתי עד לפני שבועיים עם רוויט 2018, יום אחד פשוט קפצה לי הודעה שהתוכנה ממקור לא מוסמך ושחסמו לי את השימוש. (השתמשתי הקראק של x force. להתקנה שלה.) כנראה בגלל אי חסימה מספקת של האנטי וירוס, תקלה שלי.
הסרתי ביסודיות את התוכנה וניסיתי;
1.להתקין ולפרוץ רוויט 2025/2024/2021...2019. כל מה שקשור לקראק החדש- לא עובד אצלי משום מה..... פשוט לא מגיב
נעזרתי הטכנאי השתלט לי על המחשב ואמר שלא נתקל בזה
למישהו יש מושג????
@ejay ראיתי שהגבת על נושא דומה אז תייגתי....
כמו כן אם משהו יכול לעזור לי בפרטי יותר אפילו בתשלום סמלי אשמח שיגיב ואתן פרטים.@לוגסון כמו כן אציין שמקתי בכלל כל אנטי וירוס אפשרי כולל של מיקרוסופט... ושהקראק של רוויט 2019 לא נפתח לי כמנהל, ולא מצליח לרשום את הרישיון שיצר לי.... מיואש.
בכל מקרה יכול להיות שזה קשור לזה שהיה לי ווינדוס 10 ושידרגתי עם פירצה?(המחשב לא אמור לתמוך ווינדוס 11)
או למשהו אחר..... -
היי
עבדתי עד לפני שבועיים עם רוויט 2018, יום אחד פשוט קפצה לי הודעה שהתוכנה ממקור לא מוסמך ושחסמו לי את השימוש. (השתמשתי הקראק של x force. להתקנה שלה.) כנראה בגלל אי חסימה מספקת של האנטי וירוס, תקלה שלי.
הסרתי ביסודיות את התוכנה וניסיתי;
1.להתקין ולפרוץ רוויט 2025/2024/2021...2019. כל מה שקשור לקראק החדש- לא עובד אצלי משום מה..... פשוט לא מגיב
נעזרתי הטכנאי השתלט לי על המחשב ואמר שלא נתקל בזה
למישהו יש מושג????
@ejay ראיתי שהגבת על נושא דומה אז תייגתי....
כמו כן אם משהו יכול לעזור לי בפרטי יותר אפילו בתשלום סמלי אשמח שיגיב ואתן פרטים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות