דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. Windows 11 - ווינדוס 11
  5. עזרה הדדית - ווינדוס 11
  6. מדריך | התקנת תעודת אבטחה בהפעלה הראשונית של ווינדוס

מדריך | התקנת תעודת אבטחה בהפעלה הראשונית של ווינדוס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - ווינדוס 11
9 פוסטים 4 כותבים 428 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • D מחובר
    D מחובר
    d.a1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי d.a1
    #1

    שלום לכולם!
    אם אתם מחוברים לנטפרי ואתם אחרי התקנה נקייה הדף הזה אמור לעצבן אתכם..
    f33dd5f3-7670-49e9-9de4-693bbd8c5f24-156d01c9-c990-43fd-bb46-7cb80b6b4839-image.png
    אז מה עושים??
    מאחר והמדריך הזה של @NH-LOCAL התותח לא עבד לי משום מה, ולאחר 'ששברתי' את הראש ואת המקלדת מרוב ניסיונות לעקוף את הכניסה
    החלטתי למצוא פיתרון! יגעתי והמצאתי..
    והרי הוא לפניכם פשוט וקל:
    היכנסו לשורת הפקודה ע''י הקשת SHIFT+F10
    הקלידו

    start msedge
    

    כעת נפתח לכם הדפדפן של מיקרוסופט
    כל שנותר הוא להתקין את התעודה!!

    ח I 2 תגובות תגובה אחרונה
    7
    • D d.a1

      שלום לכולם!
      אם אתם מחוברים לנטפרי ואתם אחרי התקנה נקייה הדף הזה אמור לעצבן אתכם..
      f33dd5f3-7670-49e9-9de4-693bbd8c5f24-156d01c9-c990-43fd-bb46-7cb80b6b4839-image.png
      אז מה עושים??
      מאחר והמדריך הזה של @NH-LOCAL התותח לא עבד לי משום מה, ולאחר 'ששברתי' את הראש ואת המקלדת מרוב ניסיונות לעקוף את הכניסה
      החלטתי למצוא פיתרון! יגעתי והמצאתי..
      והרי הוא לפניכם פשוט וקל:
      היכנסו לשורת הפקודה ע''י הקשת SHIFT+F10
      הקלידו

      start msedge
      

      כעת נפתח לכם הדפדפן של מיקרוסופט
      כל שנותר הוא להתקין את התעודה!!

      ח מנותק
      ח מנותק
      חד גדיא
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @d-a1 בדקת את זה על H24 (החדש)?

      D תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • D d.a1

        שלום לכולם!
        אם אתם מחוברים לנטפרי ואתם אחרי התקנה נקייה הדף הזה אמור לעצבן אתכם..
        f33dd5f3-7670-49e9-9de4-693bbd8c5f24-156d01c9-c990-43fd-bb46-7cb80b6b4839-image.png
        אז מה עושים??
        מאחר והמדריך הזה של @NH-LOCAL התותח לא עבד לי משום מה, ולאחר 'ששברתי' את הראש ואת המקלדת מרוב ניסיונות לעקוף את הכניסה
        החלטתי למצוא פיתרון! יגעתי והמצאתי..
        והרי הוא לפניכם פשוט וקל:
        היכנסו לשורת הפקודה ע''י הקשת SHIFT+F10
        הקלידו

        start msedge
        

        כעת נפתח לכם הדפדפן של מיקרוסופט
        כל שנותר הוא להתקין את התעודה!!

        I מנותק
        I מנותק
        ITAMAR25
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ITAMAR25
        #3

        @d-a1 כתב במדריך | התקנת תעודת אבטחה בהפעלה הראשונית של ווינדוס:

        ולאחר 'ששברתי' את הראש ואת המקלדת מרוב ניסיונות לעקוף את הכניסה

        פעם הבאה תצרוב ברופוס ותבחר באפשרות שידלג על כניסה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חד גדיא

          @d-a1 בדקת את זה על H24 (החדש)?

          D מחובר
          D מחובר
          d.a1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @חד-גדיא כתב במדריך | התקנת תעודת אבטחה בהפעלה הראשונית של ווינדוס:

          בדקת את זה על H24 (החדש)?

          כן עובד 100%

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א מנותק
            א מנותק
            איציק 2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            למי שאין אינטרנט בכלל
            אפשר גם להקליד בשורת הפקודה

            oobe\bypassnro
            

            שזה מכבה את החיבור לרשת ונותן ללחוץ על הכפתור של הדילוג על חיבור לאינטרנט

            D תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א איציק 2

              למי שאין אינטרנט בכלל
              אפשר גם להקליד בשורת הפקודה

              oobe\bypassnro
              

              שזה מכבה את החיבור לרשת ונותן ללחוץ על הכפתור של הדילוג על חיבור לאינטרנט

              D מחובר
              D מחובר
              d.a1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי d.a1
              #6

              @איציק-2 ואם אתה רוצה לעדכן תכונות דרך דף הכניסה?
              בכל אופן לי הפיתרון שלך לא עבד משום מה
              נ.ב וזה תשובה גם ל @ITAMAR25

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • D d.a1

                @איציק-2 ואם אתה רוצה לעדכן תכונות דרך דף הכניסה?
                בכל אופן לי הפיתרון שלך לא עבד משום מה
                נ.ב וזה תשובה גם ל @ITAMAR25

                א מנותק
                א מנותק
                איציק 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @d-a1 א דיברתי אל מי שאין לו אינטרנט בהישג יד שמתחבר למחשב
                ב אפשר לעדכן הכל גם אחרי שמתקינים כמו שזה מתעדכן כל הזמן

                D תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א איציק 2

                  @d-a1 א דיברתי אל מי שאין לו אינטרנט בהישג יד שמתחבר למחשב
                  ב אפשר לעדכן הכל גם אחרי שמתקינים כמו שזה מתעדכן כל הזמן

                  D מחובר
                  D מחובר
                  d.a1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי d.a1
                  #8

                  @איציק-2 כתב במדריך | התקנת תעודת אבטחה בהפעלה הראשונית של ווינדוס:

                  א דיברתי אל מי שאין לו אינטרנט בהישג יד שמתחבר למחשב
                  🙄

                  שומע, ואני דיברתי על מי שכן יש לו בהישג יד

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • D d.a1

                    @איציק-2 כתב במדריך | התקנת תעודת אבטחה בהפעלה הראשונית של ווינדוס:

                    א דיברתי אל מי שאין לו אינטרנט בהישג יד שמתחבר למחשב
                    🙄

                    שומע, ואני דיברתי על מי שכן יש לו בהישג יד

                    א מנותק
                    א מנותק
                    איציק 2
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @d-a1 עכ"פ במה שאני התקנתי עבד לי כל הקיצורים דרך מקש חלונות כגון לפתוח סייר קבצים וצילום מסך וכו'

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות

                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • חוקי הפורום
                    • פופולרי
                    • לא נפתר
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • צור קשר