בעיה | כל הסמלים נעלמו?
-
אני פותח את הנייד שלי הבוקר ושם לב שכל התיקיות ששמתי לתיקיה שלהן סמל כמו לדוגמא של עץ או משהו אחר. נהיו תיקיה צהובה רגילה?
האם יש דרך לתקן?@K11001100 הפעלה מחדש נוסתה?
-
@K11001100 הפעלה מחדש נוסתה?
-
@K11001100 ייתכן שתצטרך למחוק את מטמון האיקונים ולאפס אותה.
דרך מנהל המשימות הפסקת את שולחן העבודה.
לאחר מכן הפעל משימה חדשה של CMD כמנהל.
ותכניס את הפקודה הבאה:del /f /s /q /a "%LocalAppData%\Microsoft\Windows\Explorer\iconcache*"תפעיל שוב את השולחן עבודה (explorer.exe)
תפעיל מחדש את המחשב ותבדוק עם עזר -
@K11001100 ייתכן שתצטרך למחוק את מטמון האיקונים ולאפס אותה.
דרך מנהל המשימות הפסקת את שולחן העבודה.
לאחר מכן הפעל משימה חדשה של CMD כמנהל.
ותכניס את הפקודה הבאה:del /f /s /q /a "%LocalAppData%\Microsoft\Windows\Explorer\iconcache*"תפעיל שוב את השולחן עבודה (explorer.exe)
תפעיל מחדש את המחשב ותבדוק עם עזר@a-y-f כתב בבעיה | כל הסמלים נעלמו?:
@K11001100 ייתכן שתצטרך למחוק את מטמון האיקונים ולאפס אותה.
דרך מנהל המשימות הפסקת את שולחן העבודה.
לאחר מכן הפעל משימה חדשה של CMD כמנהל.
ותכניס את הפקודה הבאה:del /f /s /q /a "%LocalAppData%\Microsoft\Windows\Explorer\iconcache*"תפעיל שוב את השולחן עבודה (explorer.exe)
תפעיל מחדש את המחשב ותבדוק עם עזרלא עזר.
יכול להיות וירוס?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות