בעיה | מכשיר לא מזהה סים
-
שלום עליכם, קיבלתי שיאומי f21 pro מחבר. כשאני מחבר את הסים שלי הוא לא מגיב. הטלפון כלל לא מזהה אותו. הסים רגיל, ועובד תקין בטלפון אחר לחלוטין. החבר טוען שהוא ביצע סוג של איפוס או משהו שהוא לא יודע בדיוק מה במכשיר ואולי על ידי כך פגע בו. מה יכולה להיות הבעיה?
-
שלום עליכם, קיבלתי שיאומי f21 pro מחבר. כשאני מחבר את הסים שלי הוא לא מגיב. הטלפון כלל לא מזהה אותו. הסים רגיל, ועובד תקין בטלפון אחר לחלוטין. החבר טוען שהוא ביצע סוג של איפוס או משהו שהוא לא יודע בדיוק מה במכשיר ואולי על ידי כך פגע בו. מה יכולה להיות הבעיה?
@ticozvigi בהחלט, הגדרות APN
הסים מסתמא של 019 .... -
@ticozvigi בהחלט, הגדרות APN
הסים מסתמא של 019 .... -
@ticozvigi בהחלט, הגדרות APN
הסים מסתמא של 019 .... -
@אזולאי לא בטוח בכלל.
שיחות הוא מוציא ואין אינטרנט,
או שגם שיחות לא?אם גם שיחות לא, זה לא הגדרות APN
-
@ticozvigi אם אתה שם שים אחר זה כן קורה את הסים
אם גם זה לא יכול להיות שהוא מחק לו את הimei בודקים את זה על ידי לחיצה בחיגן על #06#* תשלח תמונת מסך מהתוצאה
שים לב יש מצב שרכיב של הקליטה הלך לי זה קרה השאלה כמה זמן הפון בשימוש -
@ticozvigi אם אתה שם שים אחר זה כן קורה את הסים
אם גם זה לא יכול להיות שהוא מחק לו את הimei בודקים את זה על ידי לחיצה בחיגן על #06#* תשלח תמונת מסך מהתוצאה
שים לב יש מצב שרכיב של הקליטה הלך לי זה קרה השאלה כמה זמן הפון בשימוש -
@ticozvigi צורבים imei חדש יש מדריך בפורום איך לעשות את זה זה קישור למדריך https://mitmachim.top/post/421564
בהצלחה תעדכן שהסתדר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות