שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
-
אם אני עכשיו מעדכן את הטלפון
אז האנשי קשר נמחקים?שאלתי את השאלה הזאת למעלה אבל לא בדיוק הבנתי
-
אם אני עכשיו מעדכן את הטלפון
אז האנשי קשר נמחקים?שאלתי את השאלה הזאת למעלה אבל לא בדיוק הבנתי
@מגנוס-קרלסן כן, כדי לשמור תכניס כרטיס זכרון ותבצע ייצוא/גיבוי
-
@מגנוס-קרלסן כן, כדי לשמור תכניס כרטיס זכרון ותבצע ייצוא/גיבוי
@מוגן כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@מגנוס-קרלסן כן, כדי לשמור תכניס כרטיס זכרון ותבצע ייצוא/גיבוי
אהה
אוקיי -
ועוד שאלה
איך אני יודע איזה מספר גירסא יש לי? -
ועוד שאלה
איך אני יודע איזה מספר גירסא יש לי?@מגנוס-קרלסן הגדרות/אודות
-
@מוגן כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@מגנוס-קרלסן הגדרות/אודות
אין לי אפשרות לאודות או משהו כזה
יש לי Q3 4G
-
@מגנוס-קרלסן כן, כדי לשמור תכניס כרטיס זכרון ותבצע ייצוא/גיבוי
-
@בנימינה כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@מוגן לא צריך, אפשר לעשות העברה לסים ולהחזיר את זה אח"כ
ואם יש לו יותר מהמגבלה של הסים?
ייצוא לקובץ זה תמיד טוב, שומר על הצורה המקורית וטוב כגיבוי -
אם אני עכשיו מעדכן את הטלפון
אז האנשי קשר נמחקים?שאלתי את השאלה הזאת למעלה אבל לא בדיוק הבנתי
@מגנוס-קרלסן כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
נשי קשר נמחקים?
כן
נמחקים -
@בנימינה כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@מוגן לא צריך, אפשר לעשות העברה לסים ולהחזיר את זה אח"כ
ואם יש לו יותר מהמגבלה של הסים?
ייצוא לקובץ זה תמיד טוב, שומר על הצורה המקורית וטוב כגיבוי@מיגו-להוציא נדמה לי שלא שומר על הצורה המקורית
ישנם שינויים - לא יודע להגיד לך באיזה רמות
אבל אני גיביתי לכרטיס ואח"כ היו חסרים לי כמה אנשי קשר. -
@מיגו-להוציא נדמה לי שלא שומר על הצורה המקורית
ישנם שינויים - לא יודע להגיד לך באיזה רמות
אבל אני גיביתי לכרטיס ואח"כ היו חסרים לי כמה אנשי קשר.@שלמה-מרלר כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@מיגו-להוציא נדמה לי שלא שומר על הצורה המקורית
ישנם שינויים - לא יודע להגיד לך באיזה רמות
אבל אני גיביתי לכרטיס ואח"כ היו חסרים לי כמה אנשי קשר.כמה אנשי קשר יש לך, והאם היה לך מספיק מקום בכרטיס?
-
@שלמה-מרלר כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@מיגו-להוציא נדמה לי שלא שומר על הצורה המקורית
ישנם שינויים - לא יודע להגיד לך באיזה רמות
אבל אני גיביתי לכרטיס ואח"כ היו חסרים לי כמה אנשי קשר.כמה אנשי קשר יש לך, והאם היה לך מספיק מקום בכרטיס?
-
@מיגו-להוציא נדמה לי שלא שומר על הצורה המקורית
ישנם שינויים - לא יודע להגיד לך באיזה רמות
אבל אני גיביתי לכרטיס ואח"כ היו חסרים לי כמה אנשי קשר.@שלמה-מרלר יכול להיות שזה אנשי קשר עם ר"ת או תווים פחות רגילים?
-
@שלמה-מרלר יכול להיות שזה אנשי קשר עם ר"ת או תווים פחות רגילים?
@מומחה-טופ לא.
-
התוכנה עודכנה A.V. World of technology
גרסת תוכנה: 1.1.8-prod
[אין עדיין גיבוי נתונים]
למתעניינים: לQ7 עוד אין עידכון@שלמה-מרלר איך מעדכנים את התוכנה?
-
@שלמה-מרלר איך מעדכנים את התוכנה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
