שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
-
התוכנה עודכנה A.V. World of technology
גרסת תוכנה: 1.1.8-prod
[אין עדיין גיבוי נתונים]
למתעניינים: לQ7 עוד אין עידכון@שלמה-מרלר איך מעדכנים את התוכנה?
-
@שלמה-מרלר איך מעדכנים את התוכנה?
-
@שלמה-מרלר איך מעדכנים את התוכנה?
-
@שלמה-מרלר את התוכנה הקיימת?
כי היא רצה כבר זמן מה ולא קורה כלום. -
@שלמה-מרלר את התוכנה הקיימת?
כי היא רצה כבר זמן מה ולא קורה כלום. -
@שלמה-מרלר את התוכנה הקיימת?
כי היא רצה כבר זמן מה ולא קורה כלום. -
@בנימינה כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
כי היא רצה כבר זמן מה ולא קורה כלום.
-
@שלמה-מרלר למה אני לא מצליח לעדכן הוא כותב לי שגיאה לאחר שאני מחבר אותו בכבל
-
@שלמה-מרלר למה אני לא מצליח לעדכן הוא כותב לי שגיאה לאחר שאני מחבר אותו בכבל
@מנחם-רוזן הפעלת את המחשב מחדש? מה השגיאה?
-
@מנחם-רוזן הפעלת את המחשב מחדש? מה השגיאה?
-
@מנחם-רוזן אם אתה מקבל מיד בהתחלה שגיאה ERORR זה קשור כנראה להגדרות סינון קהילה שלך בנטפרי
-
@מנחם-רוזן אם אתה מקבל מיד בהתחלה שגיאה ERORR זה קשור כנראה להגדרות סינון קהילה שלך בנטפרי
-
@CUBASE כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
גרסה 08 ל-Q7 יצאה, ניתן להוריד ולצרוב

V8 יצאה ממזמן.
(אולי כוונתך שהיא זמינה כרגע גם בתוכנה לצריבה עצמאית) -
אמור לצאת עדכון ל4x4 שיפתור את הבעיה שבאמצע שיחה כשמקישים מספר, צריך למחוק את כל המספר ואז אפשר להגדיר רמקול/טלפון וכו?
אם כן מתי @AryeVi
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות