שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
-
אני מנסה לייצר חשבון ב WOT ואיזה סיסמא שלא אקליד הוא כותב לי באדום "סיסמא חייבת להכיל 6 ספרות, אות גדולה אות קטנה וסימן מיוחד", אפי' שאני עומד בכללים
מישהו יודע מה צריך לעשות? -
@צול-גאה
זה מה שעשיתי וזה לא עבד
אח"כ מישהו הציע לי איזה סיסמא ואז זה עבד
למעשה הסתדרתי
אולי יש איזה כלל בסימנים שצריך להכניס -
-
אגב זה אותה תוכנה של קיוליקס למעשה קיוליקס ואסקולס זה אותו חברה
-
@דני2007 וזה עבד
{קיבלתי התרעה כמו רבים שעוקבים
}
אבל אם בנושא עדיין אין 5 הודעות אז תמחק למניעת ספאם -
יש את זה בגרסה ניידת?
-
יש את זה בגרסה ניידת?
-
-
@מנחם-המגניב כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
יש את זה בגרסה ניידת?
-
עידכנתי ל4 על 4 גירסה ל גירסה 14.5 וראיתי שיש כמה דברים מעצבנים בגירסה הזאת
למשל אם אני לוחץ בכפתור האמצעי במקום רמקול זה משתיק את השיחה ולא מצאתי דרך לשנות
וגיבוי מלא של כל הטלפון לא נוסף אלא רק יומן שיחות ולא כמו בטלפונים האחרים
והטלפון נהיה יותר איטי כלומר אם אני מחפש בחיפוש חייגן לוקח לו שניה עד שהוא מתעדכן ומביא לי את המספר
מישהו יודע אם אפשר לשנמך גירסה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות