שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
-
@דאנציג כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
כנראה שיצאת מהמשתמש.
מה זה אומר
ומה אני אמור לעשות כדי שזה יעבוד? -
@דאנציג כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@דוד-יצחק
מה כתוב לך ב'הפרופיל שלי'?
אני הייתי ממליץ לך להסיר את התוכנה ולהתקינה מחדש.
עשיתי ולא עזר
-
@הרוששיבע
זה לא קשור, גם לי יש את השגיאה הזאת וניסיתי לעדכן את הפלאפון בכמה מחשבים ולא הצלחתי.
אם מישהו יכול לעזור לנו (הפלאפון שלי הוא D30 אולי זה קשור) -
@smct זה של קיוליקס,
וזה גם מופיע במערכת שאני מקליד את הIMEI ומוריד את הגרסה, וכשאני מחבר את הפלאפון זה מראה לי 0 אחוז ואז הודעת שגיאה
וניסיתי כמה פעמים "נסה שוב" וזה לא עבד. -
מ מטען נייד התייחס לנושא זה
-
@smct זה של קיוליקס,
וזה גם מופיע במערכת שאני מקליד את הIMEI ומוריד את הגרסה, וכשאני מחבר את הפלאפון זה מראה לי 0 אחוז ואז הודעת שגיאה
וניסיתי כמה פעמים "נסה שוב" וזה לא עבד.@אלישמח תתקין מחדש את WOT ותנסה שוב
-
@אלישמח תתקין מחדש את WOT ותנסה שוב
@יוסי-מחשבים
@מוגן-נטפרי
@דוד-משה-1
@רמיזא
התוכנה כלל לא מראה שיש מכשיר מחובר אף על פי שאני מחבר... -
@יוסי-מחשבים
@מוגן-נטפרי
@דוד-משה-1
@רמיזא
התוכנה כלל לא מראה שיש מכשיר מחובר אף על פי שאני מחבר...@CSS-0 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@יוסי-מחשבים התוכנה כלל לא מראה שיש מכשיר מחובר אף על פי שאני מחבר...
לחצת על 1 ארוך?
-
@CSS-0 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@יוסי-מחשבים התוכנה כלל לא מראה שיש מכשיר מחובר אף על פי שאני מחבר...
לחצת על 1 ארוך?
-
@מגנוס-קרלסן כן, כשזה דלוק או כבוי? (אני עשיתי שזה היה כבוי)
-
@יוסי-מחשבים
@מוגן-נטפרי
@דוד-משה-1
@רמיזא
התוכנה כלל לא מראה שיש מכשיר מחובר אף על פי שאני מחבר...@CSS-0 התקנת מחדש וזה לא עזר?
זה בדר"כ פותר את השגיאות... -
@מגנוס-קרלסן כן, כשזה דלוק או כבוי? (אני עשיתי שזה היה כבוי)
@CSS-0 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@מגנוס-קרלסן כן, כשזה דלוק או כבוי? (אני עשיתי שזה היה כבוי)
לפני שמחברים כשזה כבוי (מומלץ להוציא סוללה ולהחזיר) לוחצים על 1 ותוך כדי ש-1 לחוץ מחברים
-
@CSS-0 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@מגנוס-קרלסן כן, כשזה דלוק או כבוי? (אני עשיתי שזה היה כבוי)
לפני שמחברים כשזה כבוי (מומלץ להוציא סוללה ולהחזיר) לוחצים על 1 ותוך כדי ש-1 לחוץ מחברים
-
@יוסי-מחשבים שאני מחבר הטלפון נדלק רגיל...
-
@אלישמח תתקין מחדש את WOT ותנסה שוב
@יוסי-מחשבים זה לא קשור כי ניסיתי בכמה מחשבים שונים וכולם עושים את אותה שגיאה,
וגם לא עזר שניסיתי להוציא את הסוללה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות