דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!

שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
1.4k פוסטים 244 כותבים 221.4k צפיות 170 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד מנותק
    ד מנותק
    דוד יצחק
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1021

    מה זה השגיאה הזו?

    6bd34871-dafa-447a-a670-db73325bfc42-image.png

    דאנציגד תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ד דוד יצחק

      מה זה השגיאה הזו?

      6bd34871-dafa-447a-a670-db73325bfc42-image.png

      דאנציגד מנותק
      דאנציגד מנותק
      דאנציג
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #1022

      @דוד-יצחק

      כנראה שיצאת מהמשתמש.

      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • דאנציגד דאנציג

        @דוד-יצחק

        כנראה שיצאת מהמשתמש.

        ד מנותק
        ד מנותק
        דוד יצחק
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1023

        @דאנציג כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

        @דוד-יצחק

        כנראה שיצאת מהמשתמש.

        מה זה אומר
        ומה אני אמור לעשות כדי שזה יעבוד?

        דאנציגד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ד דוד יצחק

          @דאנציג כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

          @דוד-יצחק

          כנראה שיצאת מהמשתמש.

          מה זה אומר
          ומה אני אמור לעשות כדי שזה יעבוד?

          דאנציגד מנותק
          דאנציגד מנותק
          דאנציג
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1024

          @דוד-יצחק
          מה כתוב לך ב'הפרופיל שלי'?

          אני הייתי ממליץ לך להסיר את התוכנה ולהתקינה מחדש.

          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דאנציגד דאנציג

            @דוד-יצחק
            מה כתוב לך ב'הפרופיל שלי'?

            אני הייתי ממליץ לך להסיר את התוכנה ולהתקינה מחדש.

            ד מנותק
            ד מנותק
            דוד יצחק
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1025

            @דאנציג כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

            @דוד-יצחק
            מה כתוב לך ב'הפרופיל שלי'?

            b9c7bdd3-603d-4a0d-bbb1-cd7a3f7afbfa-image.png

            אני הייתי ממליץ לך להסיר את התוכנה ולהתקינה מחדש.

            עשיתי ולא עזר

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ד דוד יצחק

              @דאנציג כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

              @דוד-יצחק
              מה כתוב לך ב'הפרופיל שלי'?

              b9c7bdd3-603d-4a0d-bbb1-cd7a3f7afbfa-image.png

              אני הייתי ממליץ לך להסיר את התוכנה ולהתקינה מחדש.

              עשיתי ולא עזר

              ה מנותק
              ה מנותק
              הרוששיבע
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #1026

              @דוד-יצחק
              אחרי שהתקנת את התוכנה עשית הפעלה מחדש?

              ד א 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ה הרוששיבע

                @דוד-יצחק
                אחרי שהתקנת את התוכנה עשית הפעלה מחדש?

                ד מנותק
                ד מנותק
                דוד יצחק
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1027

                @הרוששיבע כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                @דוד-יצחק
                אחרי שהתקנת את התוכנה עשית הפעלה מחדש?

                ברור

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה הרוששיבע

                  @דוד-יצחק
                  אחרי שהתקנת את התוכנה עשית הפעלה מחדש?

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלישמח
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1028

                  @הרוששיבע
                  זה לא קשור, גם לי יש את השגיאה הזאת וניסיתי לעדכן את הפלאפון בכמה מחשבים ולא הצלחתי.
                  אם מישהו יכול לעזור לנו (הפלאפון שלי הוא D30 אולי זה קשור)

                  S ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • א אלישמח

                    @הרוששיבע
                    זה לא קשור, גם לי יש את השגיאה הזאת וניסיתי לעדכן את הפלאפון בכמה מחשבים ולא הצלחתי.
                    אם מישהו יכול לעזור לנו (הפלאפון שלי הוא D30 אולי זה קשור)

                    S מנותק
                    S מנותק
                    smct
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1029
                    פוסט זה נמחק!
                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • S smct

                      פוסט זה נמחק!

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אלישמח
                      כתב נערך לאחרונה על ידי אלישמח
                      #1030

                      @smct זה של קיוליקס,
                      וזה גם מופיע במערכת שאני מקליד את הIMEI ומוריד את הגרסה, וכשאני מחבר את הפלאפון זה מראה לי 0 אחוז ואז הודעת שגיאה6bd34871-dafa-447a-a670-db73325bfc42-image.png
                      וניסיתי כמה פעמים "נסה שוב" וזה לא עבד.

                      S יוסי מחשביםי 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • א אלישמח

                        @smct זה של קיוליקס,
                        וזה גם מופיע במערכת שאני מקליד את הIMEI ומוריד את הגרסה, וכשאני מחבר את הפלאפון זה מראה לי 0 אחוז ואז הודעת שגיאה6bd34871-dafa-447a-a670-db73325bfc42-image.png
                        וניסיתי כמה פעמים "נסה שוב" וזה לא עבד.

                        S מנותק
                        S מנותק
                        smct
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #1031

                        @אלישמח
                        לחצת על מקש אחד בחיבור?

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • S smct

                          @אלישמח
                          לחצת על מקש אחד בחיבור?

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אלישמח
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #1032

                          @smct כן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מטען ניידמ מטען נייד התייחס לנושא זה
                          • א אלישמח

                            @smct זה של קיוליקס,
                            וזה גם מופיע במערכת שאני מקליד את הIMEI ומוריד את הגרסה, וכשאני מחבר את הפלאפון זה מראה לי 0 אחוז ואז הודעת שגיאה6bd34871-dafa-447a-a670-db73325bfc42-image.png
                            וניסיתי כמה פעמים "נסה שוב" וזה לא עבד.

                            יוסי מחשביםי מנותק
                            יוסי מחשביםי מנותק
                            יוסי מחשבים
                            צוות פיקוח
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #1033

                            @אלישמח תתקין מחדש את WOT ותנסה שוב

                            CSS 0C א 2 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                              @אלישמח תתקין מחדש את WOT ותנסה שוב

                              CSS 0C מנותק
                              CSS 0C מנותק
                              CSS 0
                              מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי CSS 0
                              #1034

                              @יוסי-מחשבים
                              @מוגן-נטפרי
                              @דוד-משה-1
                              @רמיזא
                              התוכנה כלל לא מראה שיש מכשיר מחובר אף על פי שאני מחבר...

                              https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                              מגנוס קרלסןמ יוסי מחשביםי 2 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • CSS 0C CSS 0

                                @יוסי-מחשבים
                                @מוגן-נטפרי
                                @דוד-משה-1
                                @רמיזא
                                התוכנה כלל לא מראה שיש מכשיר מחובר אף על פי שאני מחבר...

                                מגנוס קרלסןמ מנותק
                                מגנוס קרלסןמ מנותק
                                מגנוס קרלסן
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #1035

                                @CSS-0 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                                @יוסי-מחשבים התוכנה כלל לא מראה שיש מכשיר מחובר אף על פי שאני מחבר...

                                לחצת על 1 ארוך?

                                CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                                  @CSS-0 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                                  @יוסי-מחשבים התוכנה כלל לא מראה שיש מכשיר מחובר אף על פי שאני מחבר...

                                  לחצת על 1 ארוך?

                                  CSS 0C מנותק
                                  CSS 0C מנותק
                                  CSS 0
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי CSS 0
                                  #1036

                                  @מגנוס-קרלסן כן, כשזה דלוק או כבוי? (אני עשיתי שזה היה כבוי)

                                  https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                                  י יוסי מחשביםי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  2
                                  • CSS 0C CSS 0

                                    @מגנוס-קרלסן כן, כשזה דלוק או כבוי? (אני עשיתי שזה היה כבוי)

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יונתן 2
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1037

                                    @CSS-0
                                    תנסה עם כבל אחר

                                    CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יונתן 2

                                      @CSS-0
                                      תנסה עם כבל אחר

                                      CSS 0C מנותק
                                      CSS 0C מנותק
                                      CSS 0
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1038

                                      @יונתן-2 ניסיתי עם כמה עשרות כבלים לא קולט...

                                      https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • CSS 0C CSS 0

                                        @יוסי-מחשבים
                                        @מוגן-נטפרי
                                        @דוד-משה-1
                                        @רמיזא
                                        התוכנה כלל לא מראה שיש מכשיר מחובר אף על פי שאני מחבר...

                                        יוסי מחשביםי מנותק
                                        יוסי מחשביםי מנותק
                                        יוסי מחשבים
                                        צוות פיקוח
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1039

                                        @CSS-0 התקנת מחדש וזה לא עזר?
                                        זה בדר"כ פותר את השגיאות...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • CSS 0C CSS 0

                                          @מגנוס-קרלסן כן, כשזה דלוק או כבוי? (אני עשיתי שזה היה כבוי)

                                          יוסי מחשביםי מנותק
                                          יוסי מחשביםי מנותק
                                          יוסי מחשבים
                                          צוות פיקוח
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1040

                                          @CSS-0 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                                          @מגנוס-קרלסן כן, כשזה דלוק או כבוי? (אני עשיתי שזה היה כבוי)

                                          לפני שמחברים כשזה כבוי (מומלץ להוציא סוללה ולהחזיר) לוחצים על 1 ותוך כדי ש-1 לחוץ מחברים

                                          CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר