שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
-
@דוד-משה-1
ניסיתי עוד המון פעמים מכמה כבלים
הלך המכשיר? -
@דוד-משה-1
ניסיתי עוד המון פעמים מכמה כבלים
הלך המכשיר?@אין-שם82 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@דוד-משה-1
ניסיתי עוד המון פעמים מכמה כבלים
הלך המכשיר?תפנה לתמיכה הטכנית
-
@דוד-משה-1
רושם לי Error: [PS2264]Open port fai -
גם לי זה קרה, [לדעתי יש להם איזה באג בתוכנה], מה שעזר אצלי למעשה, הסרתי את התוכנה והתקנתי מחדש, ואז זה עבד.
-
@דאנציג אם יש לכם אנטי וירוס (אצלי של ESET) זה מזהה אותו כווירוס ומוחק קבצים ולאחר מכן לא עובד תנסו להסיר להתקין שוב ולצרוב כשהאנטי וירוס מושבת אצלי זה עזר
-
@ארי.מ.
איך מסירים?
עוד שאלה, עכשיו התוכנה של הצריבה נתקעה על 0% הרבה זמן למרות שלא קלט
יכול להיות שהבעיה במחשב?@אין-שם82 הסרה רגילה. (לוח הבקרה-הסר התקנת תוכניות ולבחור בתוכנה)
לגבי הבעיה שלך:- תבדוק שאתה התקנת את הגרסה העדכנית ביותר.
- הבעיה עלתה בשרשור הזה מספר פעמים,
בגדול- תוודא שהכבל מיועד להעברת נתונים ושלחצת "1" ארוך בפלאפון עוד מלפני החיבור למחשב (כשהנייד מכובה כמובן).
בנוסף לכך היו בעבר בעיות עם התוכנה בגלישה בסינון אתרוג/רימון, אבל ככל הידוע לי זה סודר.
-
@אין-שם82 הסרה רגילה. (לוח הבקרה-הסר התקנת תוכניות ולבחור בתוכנה)
לגבי הבעיה שלך:- תבדוק שאתה התקנת את הגרסה העדכנית ביותר.
- הבעיה עלתה בשרשור הזה מספר פעמים,
בגדול- תוודא שהכבל מיועד להעברת נתונים ושלחצת "1" ארוך בפלאפון עוד מלפני החיבור למחשב (כשהנייד מכובה כמובן).
בנוסף לכך היו בעבר בעיות עם התוכנה בגלישה בסינון אתרוג/רימון, אבל ככל הידוע לי זה סודר.
@בנימין-מחשבים
תודה!
אבל לגבי זה שכרגע הטלפון מנותק זה לנסות הכל עם כבל חדש?
(ניסיתי הרבה וכמו שכבר כתבתי עם כבל אחד קלט ונקטע באמצע ומאז לא קולט -
@בנימין-מחשבים
תודה!
אבל לגבי זה שכרגע הטלפון מנותק זה לנסות הכל עם כבל חדש?
(ניסיתי הרבה וכמו שכבר כתבתי עם כבל אחד קלט ונקטע באמצע ומאז לא קולט -
@דאנציג כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
כנראה שיצאת מהמשתמש.
מה זה אומר
ומה אני אמור לעשות כדי שזה יעבוד? -
@דאנציג כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@דוד-יצחק
מה כתוב לך ב'הפרופיל שלי'?
אני הייתי ממליץ לך להסיר את התוכנה ולהתקינה מחדש.
עשיתי ולא עזר
-
@הרוששיבע
זה לא קשור, גם לי יש את השגיאה הזאת וניסיתי לעדכן את הפלאפון בכמה מחשבים ולא הצלחתי.
אם מישהו יכול לעזור לנו (הפלאפון שלי הוא D30 אולי זה קשור) -
@smct זה של קיוליקס,
וזה גם מופיע במערכת שאני מקליד את הIMEI ומוריד את הגרסה, וכשאני מחבר את הפלאפון זה מראה לי 0 אחוז ואז הודעת שגיאה
וניסיתי כמה פעמים "נסה שוב" וזה לא עבד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

