באג | כרטיסי זיכרון לא נקלטים בנגן מהחור הרגיל
-
שלום יש לי נגן ואני לא מצליח להכניס כרטיסי זיכרון מהחור בצד אלא רק עם מתאם מטיפ סי מלמטה מה עושים??
-
שלום יש לי נגן ואני לא מצליח להכניס כרטיסי זיכרון מהחור בצד אלא רק עם מתאם מטיפ סי מלמטה מה עושים??
@יואל-אברהם כתב בבאג | כרטיסי זיכרון לא נקלטים בנגן מהחור הרגיל:
שלום יש לי נגן ואני לא מצליח להכניס כרטיסי זיכרון מהחור בצד אלא רק עם מתאם מטיפ סי מלמטה מה עושים??
כנראה נכנס לך משהו, אבק וכדו', או שנהרסו לך הפינים שקוראים את הכרטיס.
-
שלום יש לי נגן ואני לא מצליח להכניס כרטיסי זיכרון מהחור בצד אלא רק עם מתאם מטיפ סי מלמטה מה עושים??
-
@יואל-אברהם זה קרה אחרי משהו?
או שכך זה היה מהתחלה?@kasnik כתב בבאג | כרטיסי זיכרון לא נקלטים בנגן מהחור הרגיל:
@יואל-אברהם זה קרה אחרי משהו?
או שכך זה היה מהתחלה?לא זה עבד מצוין פתאום לא עובד.
-
@kasnik כתב בבאג | כרטיסי זיכרון לא נקלטים בנגן מהחור הרגיל:
@יואל-אברהם זה קרה אחרי משהו?
או שכך זה היה מהתחלה?לא זה עבד מצוין פתאום לא עובד.
@יואל-אברהם ב"ה עכשיו חזר לעבוד עשיתי הפעלה מחדש והסתדר תודה רבה!!!
-
י יואל אברהם סימן נושא זה כשאלה ב
-
י יואל אברהם סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות