שיתוף | סקירת פלאפון 5X5
-
@בנימינה כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@נוכחות זה קיים כבר ב-4X4 ו-Q7 מהתחלה.
בהחלט, יש לי את החד הדגמים הראשונים של 4 על 4 וגם שם התזכירים בכרטיס
-
@בנימינה כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@נוכחות זה קיים כבר ב-4X4 ו-Q7 מהתחלה.
בהחלט, יש לי את החד הדגמים הראשונים של 4 על 4 וגם שם התזכירים בכרטיס
@שקיעות-בלימוד
ואפשר גם להעתיק עד 1000 אותיות לכרטיס וזה היפתח בפלאפון ואפילו מנוקד
(נגיד העתקתי ברכת המזון ואשר יצר) -
@שקיעות-בלימוד
ואפשר גם להעתיק עד 1000 אותיות לכרטיס וזה היפתח בפלאפון ואפילו מנוקד
(נגיד העתקתי ברכת המזון ואשר יצר)@שקיעות-בלימוד כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@שקיעות-בלימוד
ואפשר גם להעתיק עד 1000 אותיות לכרטיס וזה היפתח בפלאפון
(נגיד העתקתי ברכת המזון ואשר יצר ואפילו מנוקד )גם אני ניסיתי אבל נפתחו רק כמה מילים[אולי הניקוד נקרא תווים?]
-
@שקיעות-בלימוד כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@שקיעות-בלימוד
ואפשר גם להעתיק עד 1000 אותיות לכרטיס וזה היפתח בפלאפון
(נגיד העתקתי ברכת המזון ואשר יצר ואפילו מנוקד )גם אני ניסיתי אבל נפתחו רק כמה מילים[אולי הניקוד נקרא תווים?]
@טשיקאוור-ניוז
זה עד 1000 מילים כנראה גם הניקוד נקראה חלק מזה ואתה עברתה את האפשר -
@נוכחות
?
אני לא יודע מה הדגם שלי אבל יש לי דגם ממש ישן
אייך אני בודק מה הדגם ? -
@טשיקאוור-ניוז
זה עד 1000 מילים כנראה גם הניקוד נקראה חלק מזה ואתה עברתה את האפשר@שקיעות-בלימוד מסתבר..
-
לא חושב שיש משהו יותר נוח מה Q3, רמקול, מקשים, טייפ סי.
-
@נוכחות
?
אני לא יודע מה הדגם שלי אבל יש לי דגם ממש ישן
אייך אני בודק מה הדגם ?@שקיעות-בלימוד כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@נוכחות
?
אני לא יודע מה הדגם שלי אבל יש לי דגם ממש ישן
אייך אני בודק מה הדגם ?אם לא כתוב בטלפון למעלה אז תעלה תמונה
-
לא חושב שיש משהו יותר נוח מה Q3, רמקול, מקשים, טייפ סי.
@ברווז-הסגול כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
לא חושב שיש משהו יותר נוח מה Q3, רמקול, מקשים, טייפ סי.
בטריה שנגמרת מהר
-
@שקיעות-בלימוד כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@נוכחות
?
אני לא יודע מה הדגם שלי אבל יש לי דגם ממש ישן
אייך אני בודק מה הדגם ?אם לא כתוב בטלפון למעלה אז תעלה תמונה
@טשיקאוור-ניוז כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@שקיעות-בלימוד כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@נוכחות
?
אני לא יודע מה הדגם שלי אבל יש לי דגם ממש ישן
אייך אני בודק מה הדגם ?אם לא כתוב בטלפון למעלה אז תעלה תמונה
@טשיקאוור-ניוז
איפה אמור להיות כתוב לי למעלה
במסך עצמו ?
(אין לי אייך לצלם כרגע) -
@ברווז-הסגול כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
לא חושב שיש משהו יותר נוח מה Q3, רמקול, מקשים, טייפ סי.
בטריה שנגמרת מהר
@לאצי כל הכשרים.
אז מקס' קונים סוללה גרמנית וחסלט. -
@טשיקאוור-ניוז כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@שקיעות-בלימוד כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@נוכחות
?
אני לא יודע מה הדגם שלי אבל יש לי דגם ממש ישן
אייך אני בודק מה הדגם ?אם לא כתוב בטלפון למעלה אז תעלה תמונה
@טשיקאוור-ניוז
איפה אמור להיות כתוב לי למעלה
במסך עצמו ?
(אין לי אייך לצלם כרגע)@שקיעות-בלימוד מעל המסך בצד שמאל או בין המסך למקשים
-
@שקיעות-בלימוד מעל המסך בצד שמאל או בין המסך למקשים
@טשיקאוור-ניוז
לא כתוב לי כלום
בצד שמאל כתוב לי רק 4 כפול 4 -
@לאצי כל הכשרים.
אז מקס' קונים סוללה גרמנית וחסלט.@ברווז-הסגול כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@לאצי כל הכשרים.
אז מקס' קונים סוללה גרמנית וחסלט.לא עוזר משהו מיוחד. אבל זה הרע במיעוטו.
-
@טשיקאוור-ניוז
לא כתוב לי כלום
בצד שמאל כתוב לי רק 4 כפול 4@שקיעות-בלימוד סליחה. חשבתי שאתה לא יודע איזה דגם. אבל את הגירסה א''א לדעת. רק בv12 כתוב..
-
@שקיעות-בלימוד סליחה. חשבתי שאתה לא יודע איזה דגם. אבל את הגירסה א''א לדעת. רק בv12 כתוב..
@טשיקאוור-ניוז מבערך גרסה 9 זה כבר כתוב, אכן אם לא כתוב זה כנראה לפני גרסה 9
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות