דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שיתוף | סקירת פלאפון 5X5

שיתוף | סקירת פלאפון 5X5

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
579 פוסטים 122 כותבים 79.0k צפיות 96 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ נוכחות

    פוסט זה נמחק!

    ב מנותק
    ב מנותק
    בנימינה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #195

    @נוכחות סידור אין, אבל אפשר להוציא את הכרטיס (שהתזכירים בו, לא בפלאפון) ולהעביר את זה למחשב כקובץ טקסט.

    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • נ מנותק
      נ מנותק
      נוכחות
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #196
      פוסט זה נמחק!
      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • נ נוכחות

        פוסט זה נמחק!

        ב מנותק
        ב מנותק
        בנימינה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #197

        @נוכחות זה קיים כבר ב-4X4 ו-Q7 מהתחלה.

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • נ מנותק
          נ מנותק
          נוכחות
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #198
          פוסט זה נמחק!
          ב ישראל 142י 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • ב בנימינה

            @נוכחות זה קיים כבר ב-4X4 ו-Q7 מהתחלה.

            ש מנותק
            ש מנותק
            שקיעות בלימוד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
            #199

            @בנימינה כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:

            @נוכחות זה קיים כבר ב-4X4 ו-Q7 מהתחלה.

            בהחלט, יש לי את החד הדגמים הראשונים של 4 על 4 וגם שם התזכירים בכרטיס

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • נ נוכחות

              פוסט זה נמחק!

              ב מנותק
              ב מנותק
              בנימינה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #200

              @נוכחות 1. לא. אפשר לשלוח דרך הבלוטות' רק מוזיקה לאוזניות.
              2. לכאו' לא.

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ש שקיעות בלימוד

                @בנימינה כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:

                @נוכחות זה קיים כבר ב-4X4 ו-Q7 מהתחלה.

                בהחלט, יש לי את החד הדגמים הראשונים של 4 על 4 וגם שם התזכירים בכרטיס

                ש מנותק
                ש מנותק
                שקיעות בלימוד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
                #201

                @שקיעות-בלימוד
                ואפשר גם להעתיק עד 1000 אותיות לכרטיס וזה היפתח בפלאפון ואפילו מנוקד
                (נגיד העתקתי ברכת המזון ואשר יצר)

                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש שקיעות בלימוד

                  @שקיעות-בלימוד
                  ואפשר גם להעתיק עד 1000 אותיות לכרטיס וזה היפתח בפלאפון ואפילו מנוקד
                  (נגיד העתקתי ברכת המזון ואשר יצר)

                  ט מנותק
                  ט מנותק
                  טשיקאוור ניוז
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #202

                  @שקיעות-בלימוד כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:

                  @שקיעות-בלימוד
                  ואפשר גם להעתיק עד 1000 אותיות לכרטיס וזה היפתח בפלאפון
                  (נגיד העתקתי ברכת המזון ואשר יצר ואפילו מנוקד )

                  גם אני ניסיתי אבל נפתחו רק כמה מילים[אולי הניקוד נקרא תווים?]

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ט טשיקאוור ניוז

                    @שקיעות-בלימוד כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:

                    @שקיעות-בלימוד
                    ואפשר גם להעתיק עד 1000 אותיות לכרטיס וזה היפתח בפלאפון
                    (נגיד העתקתי ברכת המזון ואשר יצר ואפילו מנוקד )

                    גם אני ניסיתי אבל נפתחו רק כמה מילים[אולי הניקוד נקרא תווים?]

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שקיעות בלימוד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #203

                    @טשיקאוור-ניוז
                    זה עד 1000 מילים כנראה גם הניקוד נקראה חלק מזה ואתה עברתה את האפשר

                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ מנותק
                      נ מנותק
                      נוכחות
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #204
                      פוסט זה נמחק!
                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נ נוכחות

                        פוסט זה נמחק!

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שקיעות בלימוד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
                        #205

                        @נוכחות
                        ?
                        אני לא יודע מה הדגם שלי אבל יש לי דגם ממש ישן
                        אייך אני בודק מה הדגם ?

                        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שקיעות בלימוד

                          @טשיקאוור-ניוז
                          זה עד 1000 מילים כנראה גם הניקוד נקראה חלק מזה ואתה עברתה את האפשר

                          ט מנותק
                          ט מנותק
                          טשיקאוור ניוז
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #206

                          @שקיעות-בלימוד מסתבר..

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • ב מנותק
                            ב מנותק
                            ברווז הסגול
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #207

                            לא חושב שיש משהו יותר נוח מה Q3, רמקול, מקשים, טייפ סי.

                            לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שקיעות בלימוד

                              @נוכחות
                              ?
                              אני לא יודע מה הדגם שלי אבל יש לי דגם ממש ישן
                              אייך אני בודק מה הדגם ?

                              ט מנותק
                              ט מנותק
                              טשיקאוור ניוז
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #208

                              @שקיעות-בלימוד כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:

                              @נוכחות
                              ?
                              אני לא יודע מה הדגם שלי אבל יש לי דגם ממש ישן
                              אייך אני בודק מה הדגם ?

                              אם לא כתוב בטלפון למעלה אז תעלה תמונה

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • ב ברווז הסגול

                                לא חושב שיש משהו יותר נוח מה Q3, רמקול, מקשים, טייפ סי.

                                לאציל מנותק
                                לאציל מנותק
                                לאצי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #209

                                @ברווז-הסגול כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:

                                לא חושב שיש משהו יותר נוח מה Q3, רמקול, מקשים, טייפ סי.

                                בטריה שנגמרת מהר

                                האתר שלי - תוספיקס

                                ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ט טשיקאוור ניוז

                                  @שקיעות-בלימוד כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:

                                  @נוכחות
                                  ?
                                  אני לא יודע מה הדגם שלי אבל יש לי דגם ממש ישן
                                  אייך אני בודק מה הדגם ?

                                  אם לא כתוב בטלפון למעלה אז תעלה תמונה

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שקיעות בלימוד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #210

                                  @טשיקאוור-ניוז כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:

                                  @שקיעות-בלימוד כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:

                                  @נוכחות
                                  ?
                                  אני לא יודע מה הדגם שלי אבל יש לי דגם ממש ישן
                                  אייך אני בודק מה הדגם ?

                                  אם לא כתוב בטלפון למעלה אז תעלה תמונה

                                  @טשיקאוור-ניוז
                                  איפה אמור להיות כתוב לי למעלה
                                  במסך עצמו ?
                                  (אין לי אייך לצלם כרגע)

                                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • לאציל לאצי

                                    @ברווז-הסגול כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:

                                    לא חושב שיש משהו יותר נוח מה Q3, רמקול, מקשים, טייפ סי.

                                    בטריה שנגמרת מהר

                                    ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    ברווז הסגול
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #211

                                    @לאצי כל הכשרים.
                                    אז מקס' קונים סוללה גרמנית וחסלט.

                                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ש שקיעות בלימוד

                                      @טשיקאוור-ניוז כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:

                                      @שקיעות-בלימוד כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:

                                      @נוכחות
                                      ?
                                      אני לא יודע מה הדגם שלי אבל יש לי דגם ממש ישן
                                      אייך אני בודק מה הדגם ?

                                      אם לא כתוב בטלפון למעלה אז תעלה תמונה

                                      @טשיקאוור-ניוז
                                      איפה אמור להיות כתוב לי למעלה
                                      במסך עצמו ?
                                      (אין לי אייך לצלם כרגע)

                                      ט מנותק
                                      ט מנותק
                                      טשיקאוור ניוז
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #212

                                      @שקיעות-בלימוד מעל המסך בצד שמאל או בין המסך למקשים

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ט טשיקאוור ניוז

                                        @שקיעות-בלימוד מעל המסך בצד שמאל או בין המסך למקשים

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שקיעות בלימוד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
                                        #213

                                        @טשיקאוור-ניוז
                                        לא כתוב לי כלום
                                        בצד שמאל כתוב לי רק 4 כפול 4

                                        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ב ברווז הסגול

                                          @לאצי כל הכשרים.
                                          אז מקס' קונים סוללה גרמנית וחסלט.

                                          ט מנותק
                                          ט מנותק
                                          טשיקאוור ניוז
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #214

                                          @ברווז-הסגול כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:

                                          @לאצי כל הכשרים.
                                          אז מקס' קונים סוללה גרמנית וחסלט.

                                          לא עוזר משהו מיוחד. אבל זה הרע במיעוטו.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר