בעיה | נגן M390 לא נדלק
-
@d-a1

תוכל להעלות את הקובץ בעצמו? -
@d-a1 מה אני צריך מכאן?

את מה צריך להתקין?
איזה קובץ? -
תוריד את זה יותר פשוט
https://drive.google.com/file/d/1-e8r1kpKKBl7IAQd86FkA-VLb9GMFYib/view -
@kasnik אתה מתכוון ללחיצה על 3 הכפתורים?
@יסוד-שביסוד כתב בבעיה | נגן M390 לא נדלק:
@kasnik אתה מתכוון ללחיצה על 3 הכפתורים?
2, הכיבוי ובעליון
-
@יסוד-שביסוד כתב בבעיה | נגן M390 לא נדלק:
@kasnik אתה מתכוון ללחיצה על 3 הכפתורים?
2, הכיבוי ובעליון
@kasnik הריקוברי לא עולה
@d-a1 כתב בבעיה | נגן M390 לא נדלק:
תוריד את זה יותר פשוט
התקנתי ואז חיברתי למחשב, נהיה צליל חיבור ומייד אח"כ ניתוק
-
תוריד את זה יותר פשוט
https://drive.google.com/file/d/1-e8r1kpKKBl7IAQd86FkA-VLb9GMFYib/view@d-a1
עכשיו אני שם לב, שהצליל הוא רק כשאני לוחץ על הכיבוי והעליון,
אבל הריקוברי לא עולה -
@d-a1
עכשיו אני שם לב, שהצליל הוא רק כשאני לוחץ על הכיבוי והעליון,
אבל הריקוברי לא עולה@יסוד-שביסוד כתב בבעיה | נגן M390 לא נדלק:
@d-a1
עכשיו אני שם לב, שהצליל הוא רק כשאני לוחץ על הכיבוי והעליון,
אבל הריקוברי לא עולהלא אמור להיות צליל
-
@יסוד-שביסוד כתב בבעיה | נגן M390 לא נדלק:
@d-a1
עכשיו אני שם לב, שהצליל הוא רק כשאני לוחץ על הכיבוי והעליון,
אבל הריקוברי לא עולהלא אמור להיות צליל
-
@d-a1 כתב בבעיה | נגן M390 לא נדלק:
@kasnik כתב בבעיה | נגן M390 לא נדלק:
לא אמור להיות צליל
ולמה לא?
כי כבה זה
-
@יסוד-שביסוד כתב בבעיה | נגן M390 לא נדלק:
@d-a1
עכשיו אני שם לב, שהצליל הוא רק כשאני לוחץ על הכיבוי והעליון,
אבל הריקוברי לא עולהלא אמור להיות צליל
-
-
@יסוד-שביסוד כתב בבעיה | נגן M390 לא נדלק:
@d-a1
עכשיו אני שם לב, שהצליל הוא רק כשאני לוחץ על הכיבוי והעליון,
אבל הריקוברי לא עולהלא אמור להיות צליל
-
@kasnik כתב בבעיה | נגן M390 לא נדלק:
לא אמור להיות צליל
@kasnik התכוונתי לצליל חיבור במחשב ולא מהמכשיר..
@d-a1 יש פתרונות אחרים חוץ מלפרק את הסוללה?
ולמה שזה יעזור? -
@kasnik כתב בבעיה | נגן M390 לא נדלק:
לא אמור להיות צליל
@kasnik התכוונתי לצליל חיבור במחשב ולא מהמכשיר..
@d-a1 כתב בבעיה | נגן M390 לא נדלק:
התכוונתי לצליל חיבור במחשב ולא מהמכשיר..
ישנם נגנים שלא נצרבים בלי לחיצה ארוכה על הדלקה לפני כל פעולה אתה יכול לנסות לצרוב גרסה חדשה
אגב אם זה חדש לכאו' יש לך אפשרות של החזרה בחינם תוך 90 יום -
@d-a1 כתב בבעיה | נגן M390 לא נדלק:
התכוונתי לצליל חיבור במחשב ולא מהמכשיר..
ישנם נגנים שלא נצרבים בלי לחיצה ארוכה על הדלקה לפני כל פעולה אתה יכול לנסות לצרוב גרסה חדשה
אגב אם זה חדש לכאו' יש לך אפשרות של החזרה בחינם תוך 90 יום@shishko תודה רבה לכל העוזרים
-
@d-a1 נראה לי שאשלח חזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות