בקשת מידע | עזרה באנדרואיד אוטו
-
יש לי הונדה 2022 ועד היום נכנסתי לאוטו חיברתי את הכבל זה התחבר ישר לאנדרואיד אוטו בימים האחרונים הוא לא מסכים להתחבר הוא טוען שהכבל פגום החלפתי שלוש כבלים ועדיין הוא רושם את זה מה אני יכול לעשות ???
תודה רבה -
יש לי הונדה 2022 ועד היום נכנסתי לאוטו חיברתי את הכבל זה התחבר ישר לאנדרואיד אוטו בימים האחרונים הוא לא מסכים להתחבר הוא טוען שהכבל פגום החלפתי שלוש כבלים ועדיין הוא רושם את זה מה אני יכול לעשות ???
תודה רבה@יהההווודדיייי כתב בבקשת מידע | עזרה באנדרואיד אוטו:
יש לי הונדה 2022 ועד היום נכנסתי לאוטו חיברתי את הכבל זה התחבר ישר לאנדרואיד אוטו בימים האחרונים הוא לא מסכים להתחבר הוא טוען שהכבל פגום החלפתי שלוש כבלים ועדיין הוא רושם את זה מה אני יכול לעשות ???
תודה רבהרוב הסיכויים ששקע הטעינה של הקופסה נפגם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות