עזרה | מראה אופיס 365
-
אני משום מה לא מצליח לגרום לאופיס שלי להשתנות למראה של אופיס 365, ולא עזר לי קל הדברים שהביא יוסי מחשבים ועוד, אשמח לעזרה.
הפקודות האלו - לא עזרו לי.
(אופיס 365) - מראה-חדש.reg מראה-חדש.reg מראה-ישן.reg
@יוסי-מחשבים - יש לך אולי איך לעזור לי? -
צ"ל:
@יוסי-מחשבים -
אני משום מה לא מצליח לגרום לאופיס שלי להשתנות למראה של אופיס 365, ולא עזר לי קל הדברים שהביא יוסי מחשבים ועוד, אשמח לעזרה.
הפקודות האלו - לא עזרו לי.
(אופיס 365) - מראה-חדש.reg מראה-חדש.reg מראה-ישן.reg
@יוסי-מחשבים - יש לך אולי איך לעזור לי?@יאיר-דניאל ניסית דרך OfficeRTool ?
-
@יאיר-דניאל ניסית דרך OfficeRTool ?
@יוסי-מחשבים כן, לא עבד לי.
אגב היה לי אופיס והסרתי אותו מחמת שחשבתי שהייתה בעיה מסויימת, והתקנתי שוב, ומאז יש לי כל הזמן בעיות:
כשאני גולל - לפעמים החלק התחתון של המסך נהיה שחור.
כשאני סוגר מסמך אחד, כל המסמכים הפתוחים נסגרים - בלי שמירה.
כמו"כ כשאני גורר תמונה לתוך הוורד ואח"כ מנסה להזיז אותה בתוך המסמך, המסמך נסגר ולא נשמר.
לא עזר לי להסיר ולהתקין מחדש - התקנתי מחדש כמה פעמים, כולל איקטוב לפני ואחרי, ומה שלא עשיתי לא עזר, מה יכולה להיות הבעיה?
(לפני ההסרה הראשונה הוא עבד לי חלק במשך כמעט שנתיים).
אשמח לעזרה בדחיפות!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות