בקשת מידע | ראוטר פרטי עם תשתית סיבים של רימון
-
רימון התקינו בביתי תשתית סיבים חדשה וביחד איתה הגיע הראוטר/מודם שלהם.
מחפש דרך לחבר את התשתית שלהם לראוטר שלי.עד היום [בתשתית VDSL] התחברתי במודם שלי [הפכתי אותו לBridge] ישירות לראוטר [של ASUS] חזק ששידר לכל הבית.
כרגע אני לא מצליח לעשות זאת והם מסרבים לתת לי הדרכה כיצד.
ככלל מעדיף 'להיפטר' מכל המכשירים שהם משכירים מהמודם/ראוטר שלהם ולהשתמש במכשירים שלי.==============
המודם/ראוטר שרימון סיפקו הוא
HALNY
CPE GW ONT
HL-4GXV-F
V3.2.40rn22====
אודה למסייעים! -
רימון התקינו בביתי תשתית סיבים חדשה וביחד איתה הגיע הראוטר/מודם שלהם.
מחפש דרך לחבר את התשתית שלהם לראוטר שלי.עד היום [בתשתית VDSL] התחברתי במודם שלי [הפכתי אותו לBridge] ישירות לראוטר [של ASUS] חזק ששידר לכל הבית.
כרגע אני לא מצליח לעשות זאת והם מסרבים לתת לי הדרכה כיצד.
ככלל מעדיף 'להיפטר' מכל המכשירים שהם משכירים מהמודם/ראוטר שלהם ולהשתמש במכשירים שלי.==============
המודם/ראוטר שרימון סיפקו הוא
HALNY
CPE GW ONT
HL-4GXV-F
V3.2.40rn22====
אודה למסייעים!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות