בעיה | אי אפשר לשלוח קבצים דרך בלוטוס
-
יש לי מחשב נייח, יש בו בלוטוס, אבל הוא לא נותן לשלוח קבצים, כמו שאפשר לראות בסרטון.
הבלוטוס דולק, אבל הוא אוטומטית כותב שאי אפשר.
screen-capture (3).webm
screen-capture (3).rar
סיסמה לחילוץ:הגאון מכולםאשמח ממש אם מישהו יוכל לעזור לי

תודה רבה!
-
יש לי מחשב נייח, יש בו בלוטוס, אבל הוא לא נותן לשלוח קבצים, כמו שאפשר לראות בסרטון.
הבלוטוס דולק, אבל הוא אוטומטית כותב שאי אפשר.
screen-capture (3).webm
screen-capture (3).rar
סיסמה לחילוץ:הגאון מכולםאשמח ממש אם מישהו יוכל לעזור לי

תודה רבה!
@הגאון-מכולם נסה להתנתק ולהתחבר מחדש להתקן
-
@הגאון-מכולם נסה להתנתק ולהתחבר מחדש להתקן
@a-y-f כתב בבעיה | אי אפשר לשלוח קבצים דרך בלוטוס:
נסה להתנתק ולהתחבר מחדש להתקן
איך להתנתק אם עוד לא התחברתי?
-
@a-y-f כתב בבעיה | אי אפשר לשלוח קבצים דרך בלוטוס:
נסה להתנתק ולהתחבר מחדש להתקן
איך להתנתק אם עוד לא התחברתי?
@הגאון-מכולם ראיתי שבחרת התקן מסוים ואז זה לא הצליח. אחרת המחשב לא יכול לשלוח למקום לא ידוע אא"כ המחשב ניחן ברוה"ק

-
@הגאון-מכולם ראיתי שבחרת התקן מסוים ואז זה לא הצליח. אחרת המחשב לא יכול לשלוח למקום לא ידוע אא"כ המחשב ניחן ברוה"ק

@a-y-f מחילה, לא הבנתי את כוונת דבריו של כבודו.
בחרתי לאיזה התקן אני רוצה לשלוח את הקובץ, ולא משנה איזה התקן אני בוחר הוא ישר (בלי לחשוב אפילו רגע) כותב את זה:

וכמובן שהבלוטוס דולק... -
@a-y-f מחילה, לא הבנתי את כוונת דבריו של כבודו.
בחרתי לאיזה התקן אני רוצה לשלוח את הקובץ, ולא משנה איזה התקן אני בוחר הוא ישר (בלי לחשוב אפילו רגע) כותב את זה:

וכמובן שהבלוטוס דולק...@הגאון-מכולם קובץ שמע כן עובד?
-
@הגאון-מכולם קובץ שמע כן עובד?
@a-y-f לא, שום דבר, כאילו הוציאו לו את החומרה של הבלוטוס

-
@a-y-f לא, שום דבר, כאילו הוציאו לו את החומרה של הבלוטוס

@הגאון-מכולם בצע את הפעולות הבאות בסד יורד כך שאם הראשון לא עזר נסה את הפעולה הבאה.
- הפעלה מחדש של המחשב.
- כיבוי והדלקה של הבלוטוס במחשב
- בדיקת עדכונים.
- עדכון דרייבר רשמי לבלוטוס או הסרה והפעלה מחדש של המחשב.
וכמובן לנסות להעביר למכשיר אחר
-
@הגאון-מכולם בצע את הפעולות הבאות בסד יורד כך שאם הראשון לא עזר נסה את הפעולה הבאה.
- הפעלה מחדש של המחשב.
- כיבוי והדלקה של הבלוטוס במחשב
- בדיקת עדכונים.
- עדכון דרייבר רשמי לבלוטוס או הסרה והפעלה מחדש של המחשב.
וכמובן לנסות להעביר למכשיר אחר
@a-y-f כתב בבעיה | אי אפשר לשלוח קבצים דרך בלוטוס:
בדיקת עדכונים.
עדכון דרייבר רשמי לבלוטוס או הסרה והפעלה מחדש של המחשב.
וכמובן לנסות להעביר למכשיר אחראשמח לפירוט איך אני עושה את שני אלה, תודה!
-
@a-y-f כתב בבעיה | אי אפשר לשלוח קבצים דרך בלוטוס:
בדיקת עדכונים.
עדכון דרייבר רשמי לבלוטוס או הסרה והפעלה מחדש של המחשב.
וכמובן לנסות להעביר למכשיר אחראשמח לפירוט איך אני עושה את שני אלה, תודה!
-
- בדיקת עדכונים - בהגדרות (העדכונים של ווינדוס)
- עדכון דרייברים צריך את של המחשב הספציפי, אם תשלח אוכל לחפש לך
- הסרה- פשוט להסיר הדרייבר של הבלוטות ולהפעיל מחדש את המחשב
- לנסות למכשיר אחרי לא הבנתי כוונתו
-
-
@הגאון-מכולם דגם מחשב
@kasnik איך אני יודע?
-
@kasnik איך אני יודע?
-
@הגאון-מכולם תלחץ על הווינדוס- תחפש 'מידע' ותעלה צילום מסך
@kasnik תודה רבה!

-
ה הגאון מכולם סימן נושא זה כשאלה ב
-
@kasnik תודה רבה!

-
@kasnik מה אני אמור לפתוח פה?

-
@kasnik מה אני אמור לפתוח פה?

-
@הגאון-מכולם מה ירד לך?
@kasnik תקייה דחוסה. חילצתי, וזה מה שהיה בתוכה
-
@kasnik תקייה דחוסה. חילצתי, וזה מה שהיה בתוכה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות