שאלה אודות וירטואל בוקס כמה הוא מכביד על המחשב
-
VMware היא התחברה שמומלצת הכי בוירטואליזציה!
@anti-malware מה יותר כבד? וירטואל בוקס או vmware?
-
@anti-malware מה יותר כבד? וירטואל בוקס או vmware?
@איציק-דייטש מנסיום עם שתי התוכנות
מה שיש פה בפורום שהעלה @אלישי היא בהרבה יותר מוצלחת
https://mitmachim.top/topic/307/vmware-workstation-pro-מכונה-וירטואלית?_=1593111079780 -
@איציק-דייטש מנסיום עם שתי התוכנות
מה שיש פה בפורום שהעלה @אלישי היא בהרבה יותר מוצלחת
https://mitmachim.top/topic/307/vmware-workstation-pro-מכונה-וירטואלית?_=1593111079780 -
@איציק-דייטש שניהם לא ממש תוכנות עם ביצועים כך שזה לא ממש נראה לי שיש הבדל
-
@bbn אפשר אולי קישור לתוכנה?
-
@חיים-כהן-1 זה השגיאה שהוא נותן לי כשאני מתקין את זה

-
@חיים-כהן-1 זה השגיאה שהוא נותן לי כשאני מתקין את זה
פוסט זה נמחק! -
@חיים-כהן-1 זה השגיאה שהוא נותן לי כשאני מתקין את זה

@איציק-דייטש אני רואה שזה של ירון
השבתת אנטי וירוס? -
@איציק-דייטש אני רואה שזה של ירון
השבתת אנטי וירוס?@חיים-כהן-1 עכשיו השבתתי נראה מה יהיה
-
@חיים-כהן-1 עכשיו השבתתי נראה מה יהיה
@איציק-דייטש לפני שאתה מנסה עוד פעם ונכשל איך השבתת?
-
@איציק-דייטש לפני שאתה מנסה עוד פעם ונכשל איך השבתת?
@שלמה-ווייס נכנסתי לאיסט והשבתתי את "הגנה בזמן אמת על מערכת הקבצים"
-
@איציק-דייטש לפני שאתה מנסה עוד פעם ונכשל איך השבתת?
פוסט זה נמחק! -
@שלמה-ווייס נכנסתי לאיסט והשבתתי את "הגנה בזמן אמת על מערכת הקבצים"
@איציק-דייטש לא מספיק תשבית עם זה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1591610226312-defendercontrol.exe
-
@איציק-דייטש לא מספיק תשבית עם זה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1591610226312-defendercontrol.exe
@שלמה-ווייס בטוח?
-
@איציק-דייטש לא מספיק תשבית עם זה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1591610226312-defendercontrol.exe
@שלמה-ווייס לפי מה שנראה לי הוא התקין את זה
-
פוסט זה נמחק!
@חיים-כהן-1 לא קבעתי כלום רק אמרתי שמאותו סיבה שנכשל מק' הוא יכול להיכשל עכשיו אם לא יעשה את הפעולה הנדרשת
-
@שלמה-ווייס בטוח?
@איציק-דייטש אין צורך תנסה לפני זה בלי זה
יש לך איסט וזה משבית את דפנדר -
@איציק-דייטש אין צורך תנסה לפני זה בלי זה
יש לך איסט וזה משבית את דפנדר@חיים-כהן-1 @שלמה-ווייס התקנתי בהצלחה תודה לכם
-
@איציק-דייטש אין צורך תנסה לפני זה בלי זה
יש לך איסט וזה משבית את דפנדר@חיים-כהן-1 לא שמתי לב שהוא כתב שיש לו איסט
-
@חיים-כהן-1 לא שמתי לב שהוא כתב שיש לו איסט
@שלמה-ווייס @חיים-כהן-1 מישהו יכול להסביר לי בקצרה איך עובדים עם זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות