בקשת מידע | כמה המחשב שלי שווה ?
-
cyborg 15 a13v msi
זה דגם המכשיר.
המפרט שלו הוא: דור 13
16 ram ddr5
Intel i7 h (אולטרה)
512 ג'יגה ssd
כרטיס מסך rtx 4050
לא טאצ'.
15.6 אינטצ.
FHD 144 הרצ'
היה בשימוש כחודש שמור ברמה פסיכית.. -
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | כמה המחשב שלי שווה ?:
Intel i7 h (אולטרה)
משהו לא בסדר בדגם המעבד.
Intel Core Ultra 7 - H
או
Intel Core i7 - H
א"א גם וגם -
ל למה באתי התייחס לנושא זה ב
-
@aiib כתב בבקשת מידע | כמה המחשב שלי שווה ?:
איזה דור?
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | כמה המחשב שלי שווה ?:
המפרט שלו הוא: דור 13
מקווה שזה נכון
אני לא כזה מבין
כי יכול להיות זה שהדור של המחשב
ואתה מתכוון לדור של המעבד -
@aiib כתב בבקשת מידע | כמה המחשב שלי שווה ?:
איזה דור?
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | כמה המחשב שלי שווה ?:
המפרט שלו הוא: דור 13
מקווה שזה נכון
אני לא כזה מבין
כי יכול להיות זה שהדור של המחשב
ואתה מתכוון לדור של המעבד@מגנוס-קרלסן כמו שכבר הציעו לך- תעלה צילום מסך של 'אודות' המחשב שלך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות