בעיה | לא מצליח לאתחל דיסק קשיח
-

מה עושים?
@משחזר-מידע -
א אלי כ 0 סימן נושא זה כשאלה ב
-

מה עושים?
@משחזר-מידע -

מה עושים?
@משחזר-מידע -
@פלמנמוני כתב בבעיה | לא מצליח לאתחל דיסק קשיח:
@אלי-כ-0 תנסה דרך תוכנה זו
או זואם נפתר סמן כנפתר
שמת לב שזה נושא מלפני חודש?
אם הוא לא היה מסתדר הוא כבר היה מציין זאת, לא כך?
וכן לא נראה לי התוכנות אלו אמורות לעזור לו...@kasnik כתב בבעיה | לא מצליח לאתחל דיסק קשיח:
שמת לב שזה נושא מלפני חודש?
אם הוא לא היה מסתדר הוא כבר היה מציין זאת, לא כך?מה אפשר לעשות שכתוב למעלה "לא נפתר"?
גם לך יש שני נושאים שלא נפתרו מלפני כמה חודשים ואני בטוח שעדיין תשמח לקבל עליהם תשובה, לא כך?
https://mitmachim.top/topic/77516/בירור-סטיק-ראוטר-קטן-עם-קליטה-חזקה/16
https://mitmachim.top/topic/74072/בירור-מודול-אקסס-פילטר-רישום-רק-לאחר-סיום-קבלת-נתונים
-
@kasnik כתב בבעיה | לא מצליח לאתחל דיסק קשיח:
שמת לב שזה נושא מלפני חודש?
אם הוא לא היה מסתדר הוא כבר היה מציין זאת, לא כך?מה אפשר לעשות שכתוב למעלה "לא נפתר"?
גם לך יש שני נושאים שלא נפתרו מלפני כמה חודשים ואני בטוח שעדיין תשמח לקבל עליהם תשובה, לא כך?
https://mitmachim.top/topic/77516/בירור-סטיק-ראוטר-קטן-עם-קליטה-חזקה/16
https://mitmachim.top/topic/74072/בירור-מודול-אקסס-פילטר-רישום-רק-לאחר-סיום-קבלת-נתונים
@פלמנמוני כתב בבעיה | לא מצליח לאתחל דיסק קשיח:
גם לך יש שני נושאים שלא נפתרו מלפני כמה חודשים ואני בטוח שעדיין תשמח לקבל עליהם תשובה, לא כך?
https://mitmachim.top/topic/77516/בירור-סטיק-ראוטר-קטן-עם-קליטה-חזקה/16
https://mitmachim.top/topic/74072/בירור-מודול-אקסס-פילטר-רישום-רק-לאחר-סיום-קבלת-נתוניםלא ממש
כבר הסתדרתי
אם לא הייתי מקפיץ
אבל תמיד שמח לשמוע אם יש לך מה לכתוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות