באג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות
-
@a-y-f הבעיה שלו בהתקנת התוכנות היא שחלק כן חלק לא, זה נראה יותר מסתם משהו שנתקע שהפתרון לזה הוא הפעלה מחדש,
אבל אתה צודק, תמיד זה דבר ראשון שמנסים... -
@a-y-f כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
@א-מ-ד הפעלה מחדש?
לא רק הפעלתי מחדש, אלא אפילו עדכנתי את הווינדוס לגרסה החדשה...
-
@a-y-f כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
@א-מ-ד הפעלה מחדש?
לא רק הפעלתי מחדש, אלא אפילו עדכנתי את הווינדוס לגרסה החדשה...
@א-מ-ד כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
אלא אפילו עדכנתי את הווינדוס לגרסה החדשה...
הופה!
רק שזה לא אחד מהבאגים...@א-מ-ד כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
זה היה גם לפני העדכון.
פוווו...
תודה!
נרגעתי... -
@א-מ-ד כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
אלא אפילו עדכנתי את הווינדוס לגרסה החדשה...
הופה!
רק שזה לא אחד מהבאגים...@א-מ-ד כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
זה היה גם לפני העדכון.
פוווו...
תודה!
נרגעתי...@יוסף-אלחנן כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
@א-מ-ד כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
אלא אפילו עדכנתי את הווינדוס לגרסה החדשה...
הופה!
רק שזה לא אחד מהבאגים...זה היה גם לפני העדכון.
-
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
@א-מ-ד כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
אלא אפילו עדכנתי את הווינדוס לגרסה החדשה...
הופה!
רק שזה לא אחד מהבאגים...זה היה גם לפני העדכון.
-
@א-מ-ד תבדוק מספר דברים.
האם מותקן אצלך גרסה ישנה של התוכנה?
האם זה פתוח במנהל המשימות?
איך מוגדר אצליך הרשאות של התקנת אפליקציות ותוכנות?
נסה לאשר את זה באנטיוירוס שלך -
@a-y-f כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
איך מוגדר אצליך הרשאות של התקנת אפליקציות ותוכנות?
איפה אני בודק את זה?
-
-
בשבועיים האחרונים אני לא מצליח להתקין חלק מקבצי ה-exe, כמו איתוריא של @sivan22 או שמור וזכור של @NH-LOCAL, ועוד. כשאני לוחץ על הקובץ נפתח חלון לבן, או שיש סימן של טעינה ליד חץ העכבר ונעלם אחרי כמה שניות.
יש למישהו מושג מה הסיפור? תודה רבה...@א-מ-ד כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
יש למישהו מושג מה הסיפור?
תוריד ותפעיל את process monitor
תגדיר שיקליט רק את הexe המדובר
ותבדוק בדוח מי/מה תוקע אותומתנצל מראש שלא אתן הסבר איך לעשות זאת
ואני מקווה שתמצא כאן יהודים טובים שכן ירצו להסביר...
אבל אם תרצה לאחר מכן עזרה בניתוח הlog תעלה זאת לכאן[@יוסף-אלחנן כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
זה הבן אדם האחרון שתרצה להתעסק איתו...
כנראה נכון
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
לא מאמין שהוא ישמח על התיוג.
גם נכון
אבל פעם ב.... אפשר גם לנסות לעזור/להכווין בתחומים לא קשורים אלי -
@א-מ-ד כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
יש למישהו מושג מה הסיפור?
תוריד ותפעיל את process monitor
תגדיר שיקליט רק את הexe המדובר
ותבדוק בדוח מי/מה תוקע אותומתנצל מראש שלא אתן הסבר איך לעשות זאת
ואני מקווה שתמצא כאן יהודים טובים שכן ירצו להסביר...
אבל אם תרצה לאחר מכן עזרה בניתוח הlog תעלה זאת לכאן[@יוסף-אלחנן כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
זה הבן אדם האחרון שתרצה להתעסק איתו...
כנראה נכון
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
לא מאמין שהוא ישמח על התיוג.
גם נכון
אבל פעם ב.... אפשר גם לנסות לעזור/להכווין בתחומים לא קשורים אלי@משחזר-מידע כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
אבל פעם ב.... אפשר גם לנסות לעזור/להכווין בתחומים לא קשורים אלי
זה גם נקרא פעם ב...?
https://mitmachim.top/post/889592@משחזר-מידע כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
אפשר גם לנסות לעזור/להכווין בתחומים לא קשורים אלי
אתה הולך להתחרט על זה...

אתה הולך להיות מתוייג לכל נושא שהוא... -
@א-מ-ד כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
יש למישהו מושג מה הסיפור?
תוריד ותפעיל את process monitor
תגדיר שיקליט רק את הexe המדובר
ותבדוק בדוח מי/מה תוקע אותומתנצל מראש שלא אתן הסבר איך לעשות זאת
ואני מקווה שתמצא כאן יהודים טובים שכן ירצו להסביר...
אבל אם תרצה לאחר מכן עזרה בניתוח הlog תעלה זאת לכאן[@יוסף-אלחנן כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
זה הבן אדם האחרון שתרצה להתעסק איתו...
כנראה נכון
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
לא מאמין שהוא ישמח על התיוג.
גם נכון
אבל פעם ב.... אפשר גם לנסות לעזור/להכווין בתחומים לא קשורים אלי@משחזר-מידע כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
@א-מ-ד כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
יש למישהו מושג מה הסיפור?
תוריד ותפעיל את process monitor
תגדיר שיקליט רק את הexe המדובר
ותבדוק בדוח מי/מה תוקע אותומתנצל מראש שלא אתן הסבר איך לעשות זאת
ואני מקווה שתמצא כאן יהודים טובים שכן ירצו להסביר...
אבל אם תרצה לאחר מכן עזרה בניתוח הlog תעלה זאת לכאן[@יוסף-אלחנן כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
זה הבן אדם האחרון שתרצה להתעסק איתו...
כנראה נכון
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
לא מאמין שהוא ישמח על התיוג.
גם נכון
אבל פעם ב.... אפשר גם לנסות לעזור/להכווין בתחומים לא קשורים אליהנה קובץ הלוג:
Logfile.PML -
בשבועיים האחרונים אני לא מצליח להתקין חלק מקבצי ה-exe, כמו איתוריא של @sivan22 או שמור וזכור של @NH-LOCAL, ועוד. כשאני לוחץ על הקובץ נפתח חלון לבן, או שיש סימן של טעינה ליד חץ העכבר ונעלם אחרי כמה שניות.
יש למישהו מושג מה הסיפור? תודה רבה... -
@משחזר-מידע כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
@א-מ-ד כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
יש למישהו מושג מה הסיפור?
תוריד ותפעיל את process monitor
תגדיר שיקליט רק את הexe המדובר
ותבדוק בדוח מי/מה תוקע אותומתנצל מראש שלא אתן הסבר איך לעשות זאת
ואני מקווה שתמצא כאן יהודים טובים שכן ירצו להסביר...
אבל אם תרצה לאחר מכן עזרה בניתוח הlog תעלה זאת לכאן[@יוסף-אלחנן כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
זה הבן אדם האחרון שתרצה להתעסק איתו...
כנראה נכון
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
לא מאמין שהוא ישמח על התיוג.
גם נכון
אבל פעם ב.... אפשר גם לנסות לעזור/להכווין בתחומים לא קשורים אליהנה קובץ הלוג:
Logfile.PML@א-מ-ד כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
הנה קובץ הלוג:
בדקת את זה
?@a-y-f כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
נסה לאשר את זה באנטיוירוס שלך
-
@א-מ-ד כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
הנה קובץ הלוג:
בדקת את זה
?@a-y-f כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
נסה לאשר את זה באנטיוירוס שלך
@משחזר-מידע כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
@א-מ-ד כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
הנה קובץ הלוג:
בדקת את זה
?@a-y-f כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
נסה לאשר את זה באנטיוירוס שלך
האנטיוירוס שיש לי זה רק ווינדוס דפנדר. איך אני מאפשר בו?
-
@א-מ-ד כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
הנה קובץ הלוג:
בדקת את זה
?@a-y-f כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
נסה לאשר את זה באנטיוירוס שלך
@משחזר-מידע גם אצלי יש את הבעיה הזו, הרבה תוכנות שאני מריץ פשוט לא עובדות, בלי שום הודעת שגיאה, ובחלק מהם שמתי לב שבמנהל המשימות יש תהליך של anti-malware או משהו בסגנון הזה [אני מקוה שאייתתי את זה נכון מהזיכרון] שנכנס לפעילות משמעותית.
אני סברתי שזה בגלל הדיפנדר, ולכן התקנתי אנטי וירוס אחר והשבתתי את הדפנדר אבל זה לא פתר את הבעיה בצורה מושלמת. -
@משחזר-מידע גם אצלי יש את הבעיה הזו, הרבה תוכנות שאני מריץ פשוט לא עובדות, בלי שום הודעת שגיאה, ובחלק מהם שמתי לב שבמנהל המשימות יש תהליך של anti-malware או משהו בסגנון הזה [אני מקוה שאייתתי את זה נכון מהזיכרון] שנכנס לפעילות משמעותית.
אני סברתי שזה בגלל הדיפנדר, ולכן התקנתי אנטי וירוס אחר והשבתתי את הדפנדר אבל זה לא פתר את הבעיה בצורה מושלמת. -
@משחזר-מידע כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
@א-מ-ד כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
הנה קובץ הלוג:
בדקת את זה
?@a-y-f כתב בבאג | בעיה בהתקנת תוכנות EXE מסוימות:
נסה לאשר את זה באנטיוירוס שלך
האנטיוירוס שיש לי זה רק ווינדוס דפנדר. איך אני מאפשר בו?
@א-מ-ד זה הנתיב באנגלית:
אין לי מחשב בעברית:
Windows Security > Virus & threat protection. On the left-hand side, select Manage settings > Exclusion > Add or remove exclusions. Select Add an exclusion and choose between the options: File, Folder, file types, and process.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
