דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. עזרה | האם יש כאן משיהו שיכול לתת לי תמיכה בהדרן ?

עזרה | האם יש כאן משיהו שיכול לתת לי תמיכה בהדרן ?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
5 פוסטים 4 כותבים 188 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח מנותק
    ח מנותק
    חיים הרשקופ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    בס"ד

    יש לי איזה אפלקציה שעבר עדכון ומי אז אני לא יכול להכנס לזה
    אני כבר מתכתב אם השירות שלהם כבר כמה ימים ואין להם שום עזרה נורמאלי
    מתחיל את היום להתכתב ולוקח זמן עד שמישהו עונה וכותב לעשות זה וזה אבל לא עוזר וככה עובר כל היום בלי שום תמיכה בפועל
    מישהו יודע איך אפשר לקבל שירות נורמאלי מהם ?
    אין להם שום תמיכה דרך הטלפון

    7 א.מ.ד.א ח 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ח חיים הרשקופ

      בס"ד

      יש לי איזה אפלקציה שעבר עדכון ומי אז אני לא יכול להכנס לזה
      אני כבר מתכתב אם השירות שלהם כבר כמה ימים ואין להם שום עזרה נורמאלי
      מתחיל את היום להתכתב ולוקח זמן עד שמישהו עונה וכותב לעשות זה וזה אבל לא עוזר וככה עובר כל היום בלי שום תמיכה בפועל
      מישהו יודע איך אפשר לקבל שירות נורמאלי מהם ?
      אין להם שום תמיכה דרך הטלפון

      7 מנותק
      7 מנותק
      7716508
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @חיים-הרשקופ רבי עקיבא 81 בבני ברק יש להם שירות פיזי
      ערים אחרות צריך לבדוק

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ח חיים הרשקופ

        בס"ד

        יש לי איזה אפלקציה שעבר עדכון ומי אז אני לא יכול להכנס לזה
        אני כבר מתכתב אם השירות שלהם כבר כמה ימים ואין להם שום עזרה נורמאלי
        מתחיל את היום להתכתב ולוקח זמן עד שמישהו עונה וכותב לעשות זה וזה אבל לא עוזר וככה עובר כל היום בלי שום תמיכה בפועל
        מישהו יודע איך אפשר לקבל שירות נורמאלי מהם ?
        אין להם שום תמיכה דרך הטלפון

        א.מ.ד.א מחובר
        א.מ.ד.א מחובר
        א.מ.ד.
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @חיים-הרשקופ כתב בעזרה | האם יש כאן משיהו שיכול לתת לי תמיכה בהדרן ?:

        בס"ד

        יש לי איזה אפלקציה שעבר עדכון ומי אז אני לא יכול להכנס לזה
        אני כבר מתכתב אם השירות שלהם כבר כמה ימים ואין להם שום עזרה נורמאלי
        מתחיל את היום להתכתב ולוקח זמן עד שמישהו עונה וכותב לעשות זה וזה אבל לא עוזר וככה עובר כל היום בלי שום תמיכה בפועל
        מישהו יודע איך אפשר לקבל שירות נורמאלי מהם ?
        אין להם שום תמיכה דרך הטלפון

        בדרך כלל הכי טוב לדבר עם מי שמכר לך בפועל את המכשיר והוא כבר יערבב מאחורי הקלעים. אצלי לפחות זה עובד ככה.

        מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חיים הרשקופ

          בס"ד

          יש לי איזה אפלקציה שעבר עדכון ומי אז אני לא יכול להכנס לזה
          אני כבר מתכתב אם השירות שלהם כבר כמה ימים ואין להם שום עזרה נורמאלי
          מתחיל את היום להתכתב ולוקח זמן עד שמישהו עונה וכותב לעשות זה וזה אבל לא עוזר וככה עובר כל היום בלי שום תמיכה בפועל
          מישהו יודע איך אפשר לקבל שירות נורמאלי מהם ?
          אין להם שום תמיכה דרך הטלפון

          ח מנותק
          ח מנותק
          חד גדיא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חד גדיא
          #4

          @חיים-הרשקופ איזה אפליקציה?
          כי אני מכיר מישהו שעשו לו עידכון אפליקציה בהדרן והיה צורך בעידכון של אנדרואיד כדי שהיא תתמוך

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חד גדיא

            @חיים-הרשקופ איזה אפליקציה?
            כי אני מכיר מישהו שעשו לו עידכון אפליקציה בהדרן והיה צורך בעידכון של אנדרואיד כדי שהיא תתמוך

            ח מנותק
            ח מנותק
            חיים הרשקופ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים הרשקופ
            #5

            @חד-גדיא
            אוקי נראה לי שאני ילך למרכז שירות שלהם אני לא רואה דרך אחרת

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0

            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

            הרשמה התחברות

            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • חוקי הפורום
            • פופולרי
            • לא נפתר
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • צור קשר